Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oorspronkelijk gepost door Robin200
Wat probeer je me nu te vertellen eigenlijk? Het wordt weer een herhaling van zetten zo. Nokken maar. Waar het om ging: onze co KL had gelijk.
Oorspronkelijk gepost door flyboy.nl
BP,
heb je daar een bronvermelding bij?
Erik.
Initial Approach Altitudes in IMC with Radar Vectors
When positively identified by ATC radar, captains may accept clearances to altitudes below the
applicable MSA, provided the radar monitoring and communication watch are continuous.
When ’cleared for approach’, maintain last assigned level until otherwise instructed or until intercept
of ILS localizer and glide path.
If a lower altitude than the last assigned is desired to intercept the ILS, descent clearance for that
altitude must be requested.
Oorspronkelijk gepost door flyboy.nl
BP,
heb je daar een bronvermelding bij?
Je quote een versie die een beetje het midden houdt van de antwoorden hierboven: initieel laatst geklaarde hoogte, maar zodra op de approach (voor het gemak established localiser) naar de initial/intermediate approach alt.
Erik.
ehamvkl zei:Als TWR/APP VKL te EHAM kan ik jullie vertellen dat als wij iemand "cleared for approach" geven terwijl er nog niet op 2000'gevlogen wordt (de gepubliceerde hoogte voor de ILS approaches te EHAM) dan verwachten wij dat er gezakt wordt naar 2000'.
Dit er van uitgaand dat dat 'last assigned level' dus boven 2000 voet lag; als er al vóór de approach clearance een klaring naar 2000' was verstrekt is die tegenstrijdigheid er uiteraard niet.When ’cleared for approach’, maintain last assigned level until otherwise instructed or until intercept of ILS localizer and glide path.