Correct, hotlinken naar air-distasters mag vast niet danJe plaatje doet het niet, maar zo te zien bedoel je deze:
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=PKHWna8TCLk[/YOUTUBE]
Was je nou al begonnen? Of zit je nog thuis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Correct, hotlinken naar air-distasters mag vast niet danJe plaatje doet het niet, maar zo te zien bedoel je deze:
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=PKHWna8TCLk[/YOUTUBE]
Tsja, heb al wat door die CBT geworsteld, maar dat hele online gedoe staat me nu al niet aan...Zit nog thuis, 12e intro dag. Straks effe gaan spotten denk ik, over een uur komt ie aan. Kan al wel online CBT doen, maar ben veel te lui. Zo blij dat ik niet naar het BOM hoef te staren elke dag...
Ik begreep al wel dat het FMS in ieder geval niet zo traag is als op de F170 (en 737?), mag ook wel met een jaar of 15 meer computer evolutie. Wellicht dat dat scheelt (of het maakt het veel erger als een SID op een traag FMS is gemaakt). Wel een goede vraag overigens, of een bepaalde DME / radiaal in een SID voorrang heeft voor een exacte waypoint positie (zal er vast achter gaan komen).TOm het ff on topic te houden, hoop dat ze wel de vereiste route vliegen, anders nu al een boete...
It's quite possible that mistakes appear in the database and waypoints are not correct - seen it a few times over the years. Just checking the sequence of points guarantees nothing..
At my company it's mandatory to brief all SID's and STAR's. PF will brief from FMGC (track/distance/constraints) and PNF will check the same on the Chart. With a little practice you can do this very quickly. This is the best system I've seen.