@ XX-Pilot: en die mening baseer je waarop?
Eigen ervaring. (werkt doeltreffend en voorkomt eindeloze welles/nietes discussies) :biertje:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ XX-Pilot: en die mening baseer je waarop?
Uhm, dan zet je iemand niet op non-actief, dan neem je afscheid met een handdruk. Of plaats je hem elders in de organisatie.
i.d.d.Uit professioneel oogpunt zou men blij moeten zijn met een beslissing als deze van de KLS.
Ze maken gebruik van de faciliteiten van een ander bedrijf(SATC), op een druk veld met crowded luchtruim. Blijkbaar voldoet dit niet meer qua veiligheid.
Sneu voor de leerlingen, maar wel een heel goed voorbeeld voor hun qua omgang met veiligheid.
M.a.w. de juiste keuze.De KLM verwacht niet dat de vliegschool op het Falcon Field in Phoenix in de Verenigde Staten op korte termijn aan de veiligheidseisen voldoet.
Bron (RTV Drenthe)
Sneu voor de leerlingen, maar wel een heel goed voorbeeld voor hun qua omgang met veiligheid.
Wat een mild oordeel.
Als je alle ongelukken bekijkt is het een probleem wat zich dwars door de hele opleiding bevindt en waar minstens 10 jaar en enkele verongelukten te laat op gereageerd wordt.
De reden dat de opleiding in Arizona momenteel is stil gelegd, is dat het luchtruim in Phoenix in een relatief korte periode razend veel drukker is geworden en dat near-collisions te vaak voorkwamen.
Het lijkt mij juist van een gedegen veiligheidscultuur spreken wanneer de school daardoor besluit om het vliegen stil te leggen en eerst goed uit te zoeken hoe het beter kan.
Het NOS-artikel maakt nog gewag van twee near-misses, begin dit jaar.Noem alle ongelukken sinds 2003 anders even op Stixits?
In de afgelopen 10 jaar weet ik alleen van de twee ongelukken in 2012 in Phoenix.
Omdat je je eigen facts niet op orde hebt geef je zon reactie?