nls klas maart 2006

base6

New member
he allemaal,

Ik begin in Maart met de Nls en vroeg me af of er nog andere mensen waren die in Maart 2006 beginnen bij de NLS. Laat het even weten! Bedankt

Bram
 
Jah ik zit ook in de klas van maart. Moet nog wel door de medische komen maar laten we daar maar vanuit gaan :).

Groeten Theo
 
He theo,

laten we hopen dat het allemaal goed gaat, in ieder geval gezellig dat we bij elkaar in de klas komen, succes met de medische en zie je in ieder geval in maart.

Groeten Bram.
 
Heren,

Ook ik kan in maart beginnen. Moet nog medical check doen en financiering regelen. Hebben jullie die al voor elkaar? Welke bank en met/zonder borgstelling ouders?

Gr.
 
He rr,

Heb nog niets geregeld, moet eerst natuurkundecursus afmaken, ben pas eind november klaar, zal het even laten weten als ik iets weet over de financiering. Hebben jullie trouwens al huisvesting in of rond Beek of zoiets?
Laat t even weten. Groetjes.
 
Hee!

Heb nog niet omgekeken naar een kamer. Volgens meerdere berichten hier moet dat geen probleem zijn. NLS heeft een lijst welke je kan gaan na-bellen.

Heb je al zekerheid dat je mag starten in Maart als je je natuurkunde haalt? En je med?

Gr. RR
 
He RR,

Heb al tijdje geleden mijn medische gedaan en goedgekeurd, dus hoef alleen mijn natuurkunde nog te doen. En de financiering en een kamer regelen natuurlijk. Heb inderdaad die lijst van de NLS ook al gehad, maar staan echt heel veel adressen op, dacht misschien hebben jullie nog een handige tip of zo, dan gaat het allemaal wat sneller. Maar anders bel ik ze gewoon allemaal even af. Groetjes.
 
Na de second opinion toch door bij de nls. helemaal top! Kan ook in maart beginnen. Nu snel met de bank gaan praten...

spreek jullie,

Floris
 
Gefeliciteerd Floris!

Ik begin zelf ook in 2006, maar wel in april. Volgens mijn laatste informatie van de NLS begint er een klas in februari (reeds vol) en daarna in april (26 april). Misschien kunnen we even contact houden, ook i.v.m. het zoeken van een woning.

Moet nog wel ff de medische keuring doorkomen maar dat mag hoop ik geen problemen opleveren.

Ik hoor graag van je. Gr. RR
 
he daar,

floris gefeleciteerd! het contact houden in verband met een woning lijkt me een goed idee! Heb trouwens nog niets gehoord over een klas in april, dacht dat het gewoon maart was, maar hoop daar nog snel wat over te horen.
Groetjes van Bram.
 
he bram,

volgens mijn info kan ik beginnen op 22 februari. ik ga vrijdag naar maastricht. praten met verschillende banken en hoop ook nog in contact te komen met mensen die mij meer kunnen vertellen over huisvesting.
dus mochten mensen dit lezen en mij verder kunnen helpen...zou top zijn.

mzzl
 
Hee Flo,

Ik ben bij de ING geweest (Pierre Rutten). Goed gesprek gehad & goed voorstel. ABN wilde nietees praten zonder dat ik gelijk alles van ouders op tafel zou leggen. Te gek voor woorden. ABN vraag ook 80.000 borgstelling (bv als overwaarde). Erg veel dus. ING lijkt mij prima. Heb nog niets vastgelegd omdat ik nog medical moet doen volgende week.

Succes!!!
 
he flo,

heb gisteren brief van de nls ontvangen dat ik in juli kon beginnen :confused: , bleek uiteindelijk toch in februari te zijn, moet nog even mijn cijfer voor mijn natuurkunde cursus afwachten, maar verwacht die binnen 2 dagen, daarna moet ik ook nog de financiering en de huisvesting regelen. rr, bedankt voor de tip. flo, succes vrijdag met alles!

Groetjes bram.
 
Lening van ongeveer 120.000 euries. Ouders tekenen mee voor krediet (volledig aansprakelijk dus) en gegarandeerde borgstelling voor 39.000 euries (dmv overwaarde bijvoorbeeld). De 120.000 is inclusief verzekeringen. Daarnaast is het mogelijk om leef/woningkosten mee te financieren maar dan moet de gegarandeerde borsgstelling voor datzelfde bedrag verhoogd worden. Mocht je een uitgebreide uitleg willen dan kan ik je wel even een bestandje mailen waarin ik alles heb uitgewerkt. Laat dan even een pm achter.

Gr. RR
 
vraagje aan allen die nu weer gaan beginnen:

houd de nls nog steeds het praatje van... je betaald aan een dure opleiding maar als piloot verdien je het zo terug en er komt een pensioen golf aan??

voor allen die gaan beginnen veel succes en ik denk dat het nu een betere tijd is om aan zon opleiding te beginnen dan een jaar of 2 geleden.

doe je best!!
cheers
 
Luitjes, goed dat jullie beginnen bij de NLS, maar neem alsjeblieft even de tijd om wat info over je lening (of een offerte) te posten in dit topic. Je helpt er anderen mee en misschien heb je er zelf ook nog iets aan.

Als je liever die info niet wil posten, geef dan even aan waarom niet.

Iz
 
Terug
Bovenaan