Honeywell
New member
Tja of even A v/d M... bellen, die vond het ook altijd zo'n interessant onderwerp!
Ik dacht dat we in de regel geen namen zouden noemen
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja of even A v/d M... bellen, die vond het ook altijd zo'n interessant onderwerp!
Ik dacht dat we in de regel geen namen zouden noemen
Wat moet ik er meer van zeggen.
Back to topic:
Niveau is inderdaad gezakt, denk maar eens terug aan die goeie oude tijd met B1 navigatie examens.
8 maanden studeren, 14 examens doen, 12000 euro voor theory gedeelte, heleboel vragen uit je kop leren, heel trots zeggen dat je allemaal 9ens hebt, meneer kaktus vraagt, spelende vrouw, wat heb je nou geleerd. Helemaal niks. Als je een jaar later welke piloot dan ook uit een cockpit trekt en zegt, maak die examens nou nog eens dan zakt iedereen( behalve voor vfr/ifr theory en mass/ balance= praktijk).
damn zonde van die 12000E!!! je kunt zeker geen vrijstelling krijgen voor bepaalde vakken als je al een hbo/wo diploma hebt?? :dozey:
damn zonde van die 12000E!!! je kunt zeker geen vrijstelling krijgen voor bepaalde vakken als je al een hbo/wo diploma hebt?? :dozey:
Verder zijn de meeste vragen in de trent van:
Stelling 1: Dit is de eerste stelling
Stelling 2: De eerste stelling is juist
Antwoord A: Alleen stelling 1 is juist
Antwoord B: Beide stellingen zijn onjuist
Antwoord C: Antwoord A is onjuist
Antwoord D: Stelling 2 is onjuist
('t is C)
Volgens mij wel hoor :biertje:.Ook in de examens kwam ik de grootst mogelijk onzin tegen. Een voorbeeld dat me nu te binnenschiet is: Waar is deviatie van afhankelijk? Volgens IVW van de koers die je stuurt, nou mooi niet dus.
Euhhh nee, waarom wel?
Haha, zo zie je maar!
Het komt echt alleen maar op lezen aan!!
Antwoord B: Beide stellingen zijn ONjuist
klopt niet, ze zijn beide wel juist!! Dus: antwoord C!!
mvg
Ditched