Nieuwe Pentagon video gereleased

jaja ben bezig 90 pages, dikke pil :)


Ok, heb de grote lijnen gelezen. Wat is je punt?
 
@ FD:

Volgens een oude wijsheid 'dient men niet over godsdienst en politiek te debatteren' maar desondanks een aantal opmerkingen:

1) Een overhaaste (EN TERUGGEFLOTEN!) actie van Verdonk vergelijken met de regeringspolitiek van de GWB-regering is natuurlijk absolute 'Wurst'.

2) Ik draag geen oplossing aan voor de crisEs in het Midden-Oosten, maar vraag me juist af wat de dieperliggende oorzaken en redenen zijn. Ooit van 'causality' gehoord? Reflecteer dit enerzijds op de historie van Amerikaanse buitenlandse politiek en anderzijds op o.a. het Midden Oosten en het valt niet te ontkennen dat de USA altijd juist op die plaatsen is waar geld/macht/invloed te behalen is.

(Qua Irak: denk je nu echt dat je even democratie gaat brengen in een land wat eeuwen lang is geregeerd door dictators? Get a life...)

Laat me ter verduidlijking even een paar landen opnoemen waar Bush en kornuiten ingrijpen niet nodig ach(t)ten ondanks het aanwezig zijn van een dictatoriaal regime c.q. bewezen misdaden tegen de menselijkheid:

*) Sudan
*) Ivoorkust
*) Liberia
*) Nigeria
*) Zimbabwe
*) Noord-Korea
*) Sri Lanka
*) Saudi Arabie
*) Yemen
*) Koeweit
*) Syrie
*) Libie

3) Ik heb nooit gezegd dat 9-11 opgezet is door de Amerikaanse regering. Wel ben ik er van overtuigd dat je van een regering met dermate grote belangen zoals de Amerikaanse, alles kan verwachten. Zoals eerder is opgemerkt, bewijst de geschiedenis dat Amerika geen bloedvergieten onder onschuldigen schuwt om haar doelen (proberen) te bereiken.

I rest my case.
Koen out
 
Oorspronkelijk gepost door Koentje
@ FD:



(Qua Irak: denk je nu echt dat je even democratie gaat brengen in een land wat eeuwen lang is geregeerd door dictators? Get a life...)



Hoe groot acht je de kans dat de smilies die ik gebruikte toen ik dat zei een indicatie van sarcasme zijn? juist ja.

Dat lijstje met landen die je daar noemt is leuk en aardig, maar geen van die landen schreeuwen van de daken Israel van de kaart te willen afvegen terwijl ze nukes aan het bouwen zijn.

Zelfs FD moet af en toe werken, kom later op de rest terug.

FD
 
Dat lijstje met landen die je daar noemt is leuk en aardig, maar geen van die landen schreeuwen van de daken Israel van de kaart te willen afvegen terwijl ze nukes aan het bouwen zijn.

Irak ook niet hoor Sjakie...dus euh :1855:

:p:
 
Eh wie zegt dat ze nukes aan het maken zijn? (ik neem aan dat je het over Iran hebt?)

Dat zei de regering Bush ook over Irak
 
Interessante link FD.

Los van welke theorie dan ook, je hebt hoe dan ook verdomd veel skills nodig om zo laag, zo hard en zo precies een 75 een gebouw zo laag binnen te laten vliegen.

Vereist aardig wat ervaring en vliegwerk...en een heel zieke geest.

K.
 
Terug
Bovenaan