Nieuwe Pentagon video gereleased

Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
Dat laatste. C'mon, we geloven toch zelf niet dat de regering W2 9/11 'besteld' heeft en zelf op touw gezet heeft?

Dan zou het dus de eerste zijn van die boeing????? of begrijp ik jou nu verkeerd?
Volgens mij ben jij al gebushwashed.
Niets verkeerds om de "waarheden" van de zittende Amerikaanse regering eens critisch te bekijken.
 
Ik zie geen vliegtuig het Pentagon in gaan en de Loose change-video is op bepaalde punten redelijk overtuigend.

Maar ik geloof zeker niet dat 9/11 in scene is gezet.

Is er nog een derde optie?
 
Alle opties staan voor mij open (ook als ze beelden laten zien met een echt vliegtuig).
Ook de optie van in scene zetten zou mij op zich niks verbazen.
 
Ok, ik geef het toe. Die 2200 citizens hebben we zelf om het leven gebracht zodat we een goede reden hadden om 2 a 3 landen aan te vallen!!

shit Nederland begint het door te krijgen, als dat maar goed gaat.

Kom op JetJock. Zitten er lijken in de kast van de regering Bush ? natuurlijk !! die zitten overal, en sommige dingen zullen we nooit weten. Aan de andere kant, denk je dat NL geen lijken in de kast heeft liggen?

Denk dat je theorie een beetje ver gaat. Maar als je feiten hebt... En kom dan niet met dergelijke filmpjes om de hoek, maar met feiten.
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
Ok, ik geef het toe. Die 2200 citizens hebben we zelf om het leven gebracht zodat we een goede reden hadden om 2 a 3 landen aan te vallen!!

shit Nederland begint het door te krijgen, als dat maar goed gaat.

Kom op JetJock. Zitten er lijken in de kast van de regering Bush ? natuurlijk !! die zitten overal, en sommige dingen zullen we nooit weten. Aan de andere kant, denk je dat NL geen lijken in de kast heeft liggen?

Denk dat je theorie een beetje ver gaat. Maar als je feiten hebt... En kom dan niet met dergelijke filmpjes om de hoek, maar met feiten.

Ten eerste is het niet "mijn" theorie, maar da is een technicality.
Tuurlijk liggen er in NL lijken in de kast, kijk maar naar de laatse week. Maar mij is altijd geleerd om dingen van meerdere kanten te kunnen bekijken. Er leiden meer wegen naar Rome zou ik maar zeggen.
Ja de theorie van dat de regering WGB dit allemaal geregistreerd heeft is een beetje far fetched, maar helemaal onmogelijk?
Zeg nu zelf, zie jij een 757 in dat ene stukje film wat naar buiten gebracht is?
Maar goed kan alle vragen die bij iedereen opkomen wel hier neer gaan zetten maar niemand krijgt daar ooit duidelijk antwoord op ( yihaa for the freedom of information act, je krijgt het te weten als de amerikaanse regering het wil ).

FD Jij had het over bewijzen. Welke bewijzen zijn er dat er idd een 757 het pentagon is binnen gevloegen. Ik heb ze nog niet gezien, ij wel??? enlighten us please

Tis niet dat ik tegen amerika ben ofzoiets, prachtig land. Maar het begint net frankrijk te worden. Mooi land alleen jammer dat die amerikanen er wonen.
 
FD,


"Niet zelf vermoord ", maar Bush heeft er ook naar mijn mening niets tegen gedaan. Hij heeft het wellicht laten gebeuren, op aan raden van "dhr" Wolfewitsch ultra rechts radicale denktank en werkzaam voor de Bush regering. Bush was met z'n ferme taal tenslotte ongekend populair na 9/11 en elke zittende president denkt tenslotte aan z'n volgend ambtstermijn.........
De nieuwe wereldorde theorie heeft z'n intrede gedaan. Het oostblok is niet meer en de amerikaanse defensie industrie heeft een nieuwe tegenstander nodig, m.a.w nieuwe opdrachten voor de amerikanse overheid. Dus waarom niet Bin Laden en het "wereldterrorisme"?

Vergezocht.......??? misschien, maar nog niet zolang geleden. Ik denk voor jouw tijd, begin jaren zeventig hadden we ene mr Nixon. Die uiteindelijk moest aftredenen omdat hij de democratie in de VS op z'n grondvesten liet trillen. Zal niet ingaan op de details want dat gaat te ver. Alleen het advies om de Video/DVD "All the Presidents Men" ff te huren bij de lokale Blockbuster.

Vanaf het moment dat deze Bush het voor het zeggen kreeg in 2001 had ik een deja vu gevoel van; zo'n iemand/gek hebben we eerder gehad. Het zal me ook niets verbazen als men tzt tot de conclusie komt dat: "dhr" Bush nog gekker bleek te zijn dan Richard "tricky dick" Mulhouse Nixon.

Dus: Ik denk dat de suggestie van jetjock nog zo gek nog niet is, ook ik sluit niets uit, alle opties staan voor mij open.
 
Sandertje -

Sterker nog, ben een trotse Hollander in den vreemde.


Ok boys, FD tegen de rest van de klas part III

ter zaken:

Laat ik eerst eens wat vragen omdraaien.

1) Waar zijn de vliegtuigen gebleven die de gebouwen en het pentagon zijn ingevlgen 9/11 ?

2) waar zijn de passagiers en de crew gebleven?

Dit heb ik een tijd geleden op een ander forum gezet tegenover alle conspiracy freaks:

It's kind of funny that, if you pause the video on some of the supposed legitimate news paper articles and do a Google search on the opening paragraphs, you find they are articles written by the San Francisco Cronicle, sfgate.com, etc.

In one segment of the video, they quote Gregory Stephen, Assistant Commissioner (F.D.N.Y.)

Here is the quote as it appears in the video at 49:47:
"I saw low level flashes. [Lieutenant Evangelista] asked me if I saw flashes in front of the building, and I agreed with him because I saw a flash, flash, flash and then it looked like the building came down."

Another quick internet search and you find the REAL transcript here,
http://www.911truth.org/article.php?...50827030637180
Notice what they left out and took out of context to further their conspiracy agenda.

(We both for whatever reason -- again, I don't know how valid this is with everything that was going on at that particular point in time, but for some reason I thought that when I looked in the direction of the Trade Center before it came down, before No. 2 came down, that I saw low-level flashes. In my conversation with) Lieutenant Evangelista, (never mentioning this to him, he questioned me and) asked me if I saw low-level flashes in front of the building, and I agreed with him because (I thought -- at that time I didn't know what it was. I mean, it could have been as a result of the building collapsing, things exploding, but) I saw a flash flash flash and then it looked like the building came down.

All the words in red were conveniently left out of that quote. Ironic that this was also posted on a 911 conspiracy site, so they seem to be their own worst enemies.

I would like to add to all you members that I didn't even watch more than 30% of the video. The above findings were from me stopping and fast forwarding to parts that looked like suspicious attempts to create what the authors were after. I am sure that if I cose to waste my afternoon on this, I could further refute the rest of this pile of garbage.

To anyone even considering this as real, do some research as I did. You may find that the real conspiracy is the attempt to dupe you with out of context articles and sound bites, incomplete quotes, conjecture and supposition, and overall lack of evidence, knowledge, expertise, and information.

Remember, people used to think lightning was Zeus getting angry about something. Ignorance and paranoia are powerful things. Be careful what you chose to believe from the Michael Moore crowd.

Keep in mind you're talking about human beings - people with pasts, families, educations, experiences, friends, jobs, etc. When I say "human beings" I'm talking about all of the people that anyone thinks could be in on some kind of "9/11 Conspiracy." Think about it, how many people do you think would be required to pull of a conspiracy of the magnitude of 9/11? You're talking hundreds, if not thousands, of people to make something like this work. Do you know anyone, much less hundreds of people, who would do this kind of thing to accomplish whatever it is you people think "they" wanted to accomplish? The entire idea of a govt conspiracy is ludicrous. Remember, the govt is made up of people like you and me. This kind of conspiracy is freakin' IMPOSSIBLE to pull off, even if the hundreds of people it required actually had the will to do it, which is an incredibly unlikely possibility. Use your noggin's people. A 9/11 conspiracy doesn't pass a basic common sense test.

----

En onderstaande heb ik al eerder op het PBB gezet :

Finally, some truth on Iraq. Since 2003, the anti-Americans of the world have repeated the mantra that the USA was allied with Saddam Hussein, helped him rearm, gave him all sorts of technology to build weapons of mass destruction, supported him during the 1980s, was indifferent to Saddam's genocide of the Kurds, etc etc.
Now that the Europeans and the United Nations have carried out their investigations it is proven that these were simply a shameless pack of lies.
German companies were deeply involved in the development of Saddam's nuclear program. A German court has determined that Walter Busse, Bruno Stemmler and Karl Heinz Schaab were the key consultants that Saddam Hussein's regime used during the 1980s. They had worked for subcontractors of the European nuclear program, Urenco. Iraq recruited these consultants through H&H Metalform, a German company. In 1999 a German court convicted Schaab of treason. The German government was alerted to the fact in 1995, when United Nations inspectors discovered documents in Iraq that detailed the German connection. Interatom GmbH, a Siemens subsidiary, was involved in providing key nuclear technology between 1986 and 1990. One of the last contracts it signed before being dissolved by Siemens in 1990 was for a nuclear facility in Iraq. Strabag AG, a major German construction firm, was to build the facility. In the late 1980s Inwako, the firm of German arms dealer Simon Heiner, sold 125 British-made ring magnets to Iraq's nuclear centrifuges.
The deepest involvement was by France. The French company CERBAG sold a dozen kgs of U-235 (highly enriched uranium) and built the Osiraq nuclear reactor from 1976 to 1981. The name "Osiraq" was a French idea, a pun on the words "Osiris", the Egyptian god of the dead, and "Iraq". Israel eventually bombed the facility in 1981.
Anti-Americans frequently cite the fact that in the second half of the 1980s the USA sold Saddam about $1.5 billion worth of equipment (mostly computers), but forget to mention that, over the same period of time, France alone sold Saddam about $5 billion worth of aircraft, missiles and armor. Even more missiles and tanks came from the Soviet Union. Why in heaven would one classify Saddam as a "USA ally" when the Soviet Union (the main enemy of the USA) was Saddam's main supplier of weapons? And France, not exactly the USA's best friend, was the second.
The USA has been widely blamed for starving the Iraqi people by imposing sanctions against Iraq during the 1990s (never mind that the sanctions were imposed by the whole United Nations, not just the USA). Some anti-Americans claim that up to 500,000 Iraqis were killed (the figure is ridiculous, given Iraq's population, but it's their figure). Now the investigation into the "oil for food" scandal is revealing why the Iraqis starved during the 1980s, despite a program that was supposed to buy plenty of medicines and food (more than neighboring Syrians ever dreamed of): it turned out that United Nations officials and friendly businessmen helped Saddam steal the money. The Times of London calculates that French and Russian companies received $11 billion worth of business from Iraq's "oil for food" program between 1996 and 2003. Even secretary general Kofi Annan's son, Kojo, was employed by Cotecna, a Swiss company, that was supposed to monitor the program and appears to have been deeply involved in the scam. An impressive list of western businessmen profited from the scam: Iraqi-American businessman Shaker Al-Khaffaji (who paid $400,000 to produce a film on Iraq by "peace activist" Scott Ritter, a former weapons inspector), British politician George Galloway, a staunch critic of Tony Blair's policy towards Iraq (whose organization was a co-recipient of 19.5 million barrels of oil), former French interior minister Charles Pasqua (12 million barrels), French tycoon Patrick Maugein, a strong supporter of Jacques Chirac's reelection campaign (25 million), former French ambassador to the United Nations Jean-Bernard Merimee (11 million), and even Leith Shbeilat, chairman of Jordan's anti-corruption committee (15.5 million).
Galloway's organization received money from a Jordanian benefactor, Fawaz Zureikat, the former chairman of Galloway's "Mariam Appeal", who took money from Saddam Hussein for a number of oil deals. The saddest part of this story is that corruption pays off. After using Saddam's money to generate publicity for himself, Galloway successfully ran for Parliament, defeating an honest politician at the elections. The honest politician is now unemployed while Galloway is a member of the British parliament. (In august 2005, Galloway traveled to Assad's totalitarian regime, Syria, and declared on tv: "Two of your beautiful daughters are in the hands of foreigners - Jerusalem and Baghdad. The foreigners are doing to your daughters as they will. The daughters are crying for help and the Arab world is silent. And some of them are collaborating with the rape of these two beautiful Arab daughters." He forgot to mention that Jerusalem was founded by the Jews, not the Arabs, and that Baghdad was founded by the Persians, not by the Arabs. Neither is a "daughter" of the Arabs. Both have been raped by the Arabs. Ignorance goes hand in hand with dishonesty).
The tragedy for the anti-war movement is that, no matter how many lies Blair and Bush told, the leaders of the anti-war movement appear to be much worse. Galloway said that the invasion of Iraq cost 100,000 lives. Maybe. But he forgot to add that his friend Saddam Hussein killed ten times as many (Kurds, Shiites, Iranians). He also forgot to add that Saddam's violation of the oil-for-food program (that he, Galloway, helped achieve) helped enrich a dictator while costing the lives of untold numbers of Iraqi children. The leaders of the anti-war movement are even less honest than the leaders they accuse of lying

---

Back to you boys.
FD

(allicht een goed plan om hier: http://www.ericisgreat.com/tinfoilhats/ het een en ander te bestellen)
 
Oorspronkelijk gepost door jetjock
( yihaa for the freedom of information act, je krijgt het te weten als de amerikaanse regering het wil ).

In elk land krijg je bepaalde dingen pas te horen als de regering dit wil. ZELFS in west europese landen is dit het geval, better believe it.


FD Jij had het over bewijzen. Welke bewijzen zijn er dat er idd een 757 het pentagon is binnen gevloegen. Ik heb ze nog niet gezien, ij wel??? enlighten us please[/B]


Tsja, er is een airline die op dit moment een 757 mist. Als jij weet waar deze stiekem geparkeerd staat, horen we het graag.

Tis niet dat ik tegen amerika ben ofzoiets, prachtig land. Maar het begint net frankrijk te worden. Mooi land alleen jammer dat die amerikanen er wonen. [/B]


Wat maakt jou ook maar ietsje pietsje beter als een Ameriaan of een Fransman ? Overal zitten rotte appels tussen.
 
Oorspronkelijk gepost door ph-gjk
FD,


"Niet zelf vermoord ", maar Bush heeft er ook naar mijn mening niets tegen gedaan. Hij heeft het wellicht laten gebeuren, op aan raden van "dhr" Wolfewitsch ultra rechts radicale denktank en werkzaam voor de Bush regering.

PJK -

Please buddy:) dit lijkt je serieus een mogelijkheid?


Oorspronkelijk gepost door ph-gjk
Vergezocht.......??? misschien, maar nog niet zolang geleden. Ik denk voor jouw tijd, begin jaren zeventig hadden we ene mr Nixon. Die uiteindelijk moest aftredenen omdat hij de democratie in de VS op z'n grondvesten liet trillen. Zal niet ingaan op de details want dat gaat te ver. Alleen het advies om de Video/DVD "All the Presidents Men" ff te huren bij de lokale Blockbuster.

Linkse media ? zelefde hoek als waar meneer Moore vandaan komt allicht? Ga rustig op details in, Amerikaanse geschiendenis heeft me altijd geboeid, aardig wat over heer Nixon gelezen.

Oorspronkelijk gepost door ph-gjk
Vanaf het moment dat deze Bush het voor het zeggen kreeg in 2001 had ik een deja vu gevoel van; zo'n iemand/gek hebben we eerder gehad. Het zal me ook niets verbazen als men tzt tot de conclusie komt dat: "dhr" Bush nog gekker bleek te zijn dan Richard "tricky dick" Mulhouse Nixon.

Ik laat me liever leiden door feiten.
 
Geloof het trouwens of niet, maar sluit zelf niet uit dat er meer aan de hand is als dat we weten.

Geloof namelijk ook dat de mafia achter de moord van JFK zit. De mafia hielp JFK aan de macht terwijl zijn familie de mafia het land uit aan het werken is. Goed, ander onderwerp.

Echter, GWB die zn eigen mensen dood maakt op een dergelijke schaal om aan zn volgende termijn te denken??? nee sorry.

Feit is dat dergelijke dingen wel gebeuren. Het is geen groot geheim dat elke keer als een field officer in vietnam dood was (en er dus een verse net van de officiers opleiding afgestudeerde LT. of Captain richting vietnam werd gestuurd vanuit de VS) dat soldaten deze af en toe de keel doorsneden na aankomst omdat men liever het klusje op eigen houtje bleef klaren daar, ipv bevelen krijgen van een "ik weet het beter" zonder operationele ervaring.

Zo snel als dat ik door jullie in het rechtse hoekje gedrukt ben, zo snel schieten jullie gelijk altijd naar links. Ik blijf heerlijk in dit hoekje zitten, anders zal het maar saai worden op dit board.

Echter, sparen jullie kosten nog moeite om linkse media/verhalen (moore etc) als waarheid aan te nemen. Doe iets meer onderzoek om ook de andere kant van het verhaal te bekijken.

Als ik morgen wakker ben graag antwoord op het volgende:

Waar zijn de passagiers / crew en toestellen die 'gebruikt' werden tijdens 9/11 gebleven ?

Ok, back to you. Ben te druk bezig met FOX news kijken.


FD
 
Je zult ff moeten wachten op een antwoord, moet weer eens werken.
Maar dat zijn ook de vragen die ik heb.

Trouwens niet iets van links of rechts.
 
Dit is dezelfde footage die meteen na 9/11 te zien was in het tv nieuws. Ik zie iets dat zo ongeveer de grond raakt en er uiziet als een glimmende metalen buis met een staart erop. Volgens mij is dit geen conspiracy, maar goed, ik heb het ook wel eens vaker mis gehad
 
FD,

Ik ga mijn ongezouten mening over 9/11 hier niet ventileren maar ik wil je erg graag even op wijzen dat de VS geen goed history record heeft wat betreft mensen opofferen ten koste van 'the good cause'.

Dat wij er pas na 20 tot 30 jaar na dato achterkomen:

-wat er precies met Salvador Allende (Project Fubelt) gebeurt is;
-dat de VS eigen troepen heeft aangevallen om de Vietnam oorlog uit te lokken;
- dat de VS heel oost cambodja platgebombardeerd heeft terwijl ze niet in staat van oorlog met het land waren

geeft vrij duidelijk aan dat de VS grensoverschrijdend te werk gaan in hun bescherming van belangen.

Het is in mijn ogen naief om te denken dat een (republikeinse) regering in de VS niet in staat is om 2200 mensen op te offeren voor hun doel. Daarvoor zijn de bewijzen uit het verleden jammer genoeg te groot.
Om over de bewijzen uit het heden (de ongefundeerde oorlog met irak) danwel de niet bewezen zaken nog maar te zwijgen.

Dit even om alles in het licht van de feiten te bekijken.
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman


Als ik morgen wakker ben graag antwoord op het volgende:

Waar zijn de passagiers / crew en toestellen die 'gebruikt' werden tijdens 9/11 gebleven ?

Ok, back to you. Ben te druk bezig met FOX news kijken.


FD

Bekijk de link van Liftdumper nog even vanaf ca. 1:05hr.

Slaap lekker
 
Het Midden-Oosten staat door een op valse feiten gebaseerde oorlog al 3 jaar letterlijk en figuurlijk in de fik. Bovendien escaleert die oorlog van dag tot dag.

De regering die dit op z'n geweten heeft, is IMHO echt wel in staat tot acties die ons voorstellingsvermogen een paar tikkies te boven gaan.

:mad: No respect voor die hele achterbakse regering van Bush. :mad:
 
Barberpole -

Waarom heeft de regering er baat bij om 2300 man om te leggen ? olie ? oorlogsindustrie ???


Koentje -

Met name dat laatste Koentje, het gaat mijn veronderstellingsvermogen een paar tikjes te boven.

Die hele achterbakse regering bush koentje ??? C'mon mevrouw Verdonk in het vaderland is de laatste tijd ook niet bepaald lekker bezig wel?

En dat het een puibhoop is in het midden-oosten verschil ik niet met je van mening. Maar wat doen we er aan? die vraag wil je centraal stellen. Troepen terug trekken? denk het ook niet, gelijk burgeroorlog.

En komop denk je nou echt dat die UAL kist op ORD stond 2 jaar na 9/11 ??? zo dom zou zelfs de regering niet zijn.

Vergelijkingen maken met die Helios kist is appels en peren omdat er geen kerosine meer zat in die helios kist op het moment van impact.

Verder (heb die film al een half jaartje geleden gezien) zijn er op zn minst een paar dingen bizar, en laat ik alle opties open. Echter laten de meeste van jullie niet alle opties open en is de regering GWB schuldig.

En waar zijn de crew/pax gebleven van die vluchten.... Ook allemaal dood gemaakt? of zitten die nu aan de rum op een onbewoond eiland?

Baal ik er van dat Saddam uit zn office is verwijderd? nee, niet echt sorry.

En zeg zou zelf, all we do is spreading democracy :grijns: we're making this world a better place :grijns: the iraq and iran people are our friends :grijns:

Weet je, geloof het of niet, maar Bush heeft een 31% approvl rate op het moment. De meeste mensen zijn zo zo oorlogs moe, en zijn het zat om elke dag te moeten horen dat er weer een paar 18/19-jarige soldaten zijn gedood in Irak.

Daar komt bij dat de meeste mensen er al geen aandacht meer aan schenken. De finale van American Idol staat voor de deur, en dat vinden we een stuk belangrijker hier. Kan het nogsteeds niet geloven dat Kelly Pickler het veld heeft moeten ruimen. Dat zijn dingen waar we ons hier druk om maken. American Idol trok hier meer kijkers als het debat tussen GWB en John K (final debate) vorige jaar.... Go figure.... we're idiots ! :grijns:

(niet vergeten te stemmen boys 8/7)

Wat ik probeer te zeggen is, geloof me, als het aan Jan Modaal ligt hier komen alle troepen vandaag nog naar huis en bemoeien we ons nergens meer mee.

FD
 
Laatst bewerkt:
bron? wie is de opdrachtgever van dat boekwerk? wie heeft dat geschreven?
 
Terug
Bovenaan