Nieuwe Pentagon video gereleased

Diana

Active member
In de serie 9/11 Conspiracy Theory: er is een nieuwe Pentagon video gereleased: http://www.cnn.com/2006/US/05/16/pentagon.video/index.html

Nog steeds niet veel op te zien, behalve iets wits wat plat op het dek het gebouw in crasht. Mijn videokaart functioneert niet goed (eigenlijk gewoon slecht) en ik kan het beeld niet echt goed bekijken, maar het vliegtuig lijkt niet in een hoek te gaan, wat je zou verwachten. En is het niet een beetje klein? Lijkt mij in ieder geval niet de vele conspiracy theories ontkrachten.
Of laat ik me nu helemaal meeslepen... :1855:
 
En dan te bedenken dat er dus binnenkort een 'Heldenfilm' uitkomt, die dus gebaseerd is op sh*t........(mits we de bovenstaande film geloven):eek!:

(Flight 93)
 
Die heldenfilm is gebaseerd op een andere vlucht van 9/11, maar misschien bedoel je dat ook.

Wat betreft de Google video, die heb ik gezien... Niet alles in die video is even houtsnijdend, maar veel zet je wel aan het denken. En de nieuwe video verandert daar niets aan.
 
Oorspronkelijk gepost door Diana
Die heldenfilm is gebaseerd op een andere vlucht van 9/11, maar misschien bedoel je dat ook.

Wat betreft de Google video, die heb ik gezien... Niet alles in die video is even houtsnijdend, maar veel zet je wel aan het denken. En de nieuwe video verandert daar niets aan.

Ja, op Flight 93 (zoals ik al had aangegeven;) )

(ik doelde dus op de film van Liftdumper)
 
Ziet er niet uit als een vliegtuig, in dat ene fraampje waar iets te zien is. Lijkt meer op een smal langwerpig iets dat niet de afmetingen heeft van een airliner. Maar dan rijst de vraag, waar is het vliegtuig gebleven als dat geen vliegtuig was??????
 
nou nou, lekker amerikaans is dit weer... Wie gelooft dit nou...
Hebben ze Steven Spielberg er weer op los gelaten voor de special effects :1855:
 
mwa, zo ver zou ik niet willen gaan, het enige wat mij opviel, is de hoek waarin het vliegtuig vliegt en de schade die het veroorzaakt. maargoed ik ben geen expert dus het zijn alleen maar speculaties.
 
ik citeer: "Volgens mij zat Sinterklaas op die raket…"

:grijns: er wordt idd aardig gespeculeerd daar
 
Vraag me nog steeds af wat FD voor slims heeft bedacht. Wij zijn dom omdat we niet zien dat er overduidelijk een complete Boeing 757 het Pentagon in vliegt, of wij zijn dom omdat we niet zien dat er overduidelijk een witte raket in vliegt?
 
Dat laatste. C'mon, we geloven toch zelf niet dat de regering W2 9/11 'besteld' heeft en zelf op touw gezet heeft?
 
ik snap niet dat dit als 'nieuw' materiaal is uitgebracht. Deze beelden zaten al in loose change 2nd edition die al dik een maand op mn HDD staat...
 
Terug
Bovenaan