Nep KLM-er bluft zich de cockpit in

  • Onderwerp starter Onderwerp starter qzqsd
  • Startdatum Startdatum
Een deel van de deelnemers aan dit forum heeft eerder gevraagd dit forum besloten te maken. Ik heb dit steeds uitgesteld en gehoopt dat via een oproep in het sticky topic het forum semi-besloten kon worden gemaakt.

Iedere niet-beroepspiloot die toch in dit forum post, negeert eerdere discussies én het sticky topic en werkt aldus zelf mee aan het verhogen van de kans dat dit forum op slot gaat.

Dus doe jezelf en alle anderen die willen blijven meelezen een plezier, en post hier niet. Er is op dit board geen reageer-verplichting.
 
Heb nogmaals het filmpje bekeken, en toen ook maar even de site waar het vandaan kwam. Maar heb het idee dat we er gewoon zijn ingestonken.

Grtz Mike5
 
Diana, mijn excuses. Ik kijk zelf gewoon bij de Nieuwe Berichten en als ik denk dat ik iets kan toevoegen aan een thread, dan reageer ik daarop. Zal het in het vervolg vooral laten.
 
@Diana,

Ik had al zo’n vermoeden dat het er weer eens van zou komen, de ”sluit het beroeps piloten forum outbreak”
Zoals je weet ben Ik geen proponent van een dergelijke maatregel daar je volgens mij hiermee het kind met het badwater weggooid. (kind pun is not intended).
Iemand die denkt een zinnige bijdrage aan de discussie te kunnen leveren mag toch die mogelijkheid hebben? Soms heeft dat een minder aantrekkelijke wending in het topic tot gevolg maar meestal komt de korrektie ook vanzelf. Het af en toe op hun bek vallen van wat al te enthousiaste beginnellingen werkt in principe meer louterend dan een restrictief toegangs beleid. Dat een aantal deelnemers aan dit topic niet na reeds tien seconden doorhadden dat het filmpje een slecht in elkaar gedraaid neppertje was toont toch duidelijk aan waar ze in hun beoogd beroepsvlieger leven staan. Dat hebben ze iniddels zelf wel begrepen denk Ik. De die hards krijgen hun wake up call vroeg of laat heus wel en Ik vind bepaalde proclamaties, met het grootste gemak voorzien van zelf vullende authoriteit, eerder vermakelijk dan irritant.
Het lijkt me allemaal niet zo dramatisch als sommigen doen voorkomen en meestal is een op de juiste plaats uitgedeelde kwinkslag al lang voldoende om de “overtreder” even te laten navelstaren.
Ten slotte, waarom die extra sores op je af laten komen, je hebt het al druk genoeg.:cool:
Leave it as it is,

Cheers
Art
 
Terug
Bovenaan