Maastricht Airlines

Toekomstige ex-Maastricht Airlines vliegers

Toekomstige ex-Maastricht Airlines vliegers

Zeg niet dat je niet gewaarschuwd was!!!!
 
Zelfs 1 mei niet haalbaar

Zelfs 1 mei niet haalbaar

Omdat de toestellen niet op tijd geleverd worden!?

Haha, zijn het nieuwe F50's?
 
Ik ga mijn eigen Quote van januari dit jaar even herhalen:

Dit lijkt me echt weer een gevalletje van subsidie binnen graaien, jezelf en wat vrienden een giga salaris toekennen. Alles financieren en de boel failliet laten gaan. Uiteindelijk heb je dus niets eraan om hiervoor te betalen. Je steekt je alleen maar verder in de schulden en krijgt er niets of zeer weinig voor terug. Laat dit een waarschuwing zijn voor gegadigden!!
Mensen een type laten betalen terwijl daar subsidie voor is gevangen? Is dat niet strafbaar?

Bij de gemeenten en provincies lopen zichzelf belangrijk vindende mensen rond die geen verstand hebben van de luchtvaart en zich dus gewoon om de tuin laten leiden.
In totaal voor 3 ton aan subsidies (ik vrees dat dit het topje van de ijsberg is) voor een hopeloze maatschappij en geen enkel raadslid weet waar het geld aan is uitgegeven. Lekkere controlle daar!! Aftreden!!! De hele provincie en gemeente!!
In tijden dat er voor miljoenen op bejaarden in verzoringshuizen en op de gehandicaptenzorg wordt bezuinigd, is dit gewoon een miskleun van jewelste van gemeente en provincie!
 
Goh verrassend.... Ben benieuwd wat onze Hamid en zijn kornuiten er aan over hebben gehouden. Wat mij betreft geld prive terugvorderen van de incapabele provincie/gemeentebestuurders die besloten hebben deze exercitie te subsidiëren.
 
Het zegt vooral heel veel over die politici uit provincie en gemeente die zo enorm dom zijn om hieraan belastinggeld te verkwanselen!! Die gasten van Maastricht Airlines hebben al een naam en alleen die oliedomme politici weten dat niet!! Verzaakt het zoiets! Oprotten uit de politiek en nooit meer terugkomen!!
 
De rechter heeft MA officieel failliet verklaard

De rechter heeft MA officieel failliet verklaard

En de curator gaat kijken of er een doorstart gemaakt kan worden.

Een DOORSTART!!!!
 
Terug
Bovenaan