Kosten tijdens opleiding KLS

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
Zou graag willen carpoolen, maar ik kom uit de buurt van Rotterdam.
Dat wordt er niet voordeliger op denk ik - ook al rijd je auto 1 op 20 :D

Is er toevallig iemand uit de omgeving van Rotterdam die mij mee wil nemen of die meegenomen wil worden?
 
Nouw, ben er geweest en heb een indruk wat jevoor het bedrag krijgt. Natuurlijk is het heel erg student achtig, zoals bij velen bekend. Maar kijk watvoor ruimte je hebt. Met die personen die je bent ,weet niet hoeveel per woonkamer, maar vind ik het niet zo'n heel vreemd bedrag. Als je je eigen kamerje maar netjes houd, kan denk ik ieder hetvolhouden:P haha

Dennis
 
eindafrekening

eindafrekening

Mijn studie is net afgerond bij de KLS. Ik heb zowel studiekosten als het geld voor levensonderhoud geleend. In het amerika gedeelte heb ik een paar extra vluchten moeten doen voordat mijn niveau op pijl was. Verder heeft mijn groep er 4 maanden langer over gedaan dan geplaned. Dit zorgt natuurlijk voor wat extra kosten.

Eindafrekening na de school is nu: 141 000 euro.

Klasgenoot van mij kwam op 137 000. Hij had maar 600 ipv 700 euro per maand aan levensonderhoud opgenomen.
 
Swank zei:
Zou graag willen carpoolen, maar ik kom uit de buurt van Rotterdam.
Dat wordt er niet voordeliger op denk ik - ook al rijd je auto 1 op 20 :D

Is er toevallig iemand uit de omgeving van Rotterdam die mij mee wil nemen of die meegenomen wil worden?


Ik heb een auto (hoop dat ie het nog even volhoudt) en zal wel af en toe weekendje naar de buurt van R'dam rijden. Mijn ouders wonen in die omgeving, kun je meerijden natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan