KLS Klas 7-4

ongenuanceerd ten top, je kent me toch? (zo te horen)

en voor je iets zegt Talsma (ja te lezen, niet horen) :P
 
Ben vannacht teruggekomen vanuit Marmaris, waar ik een heerlijke feestweek heb gehad. Nu nog even wachten of ik ben geslaagd voor m'n VWO.
Zijn er nog nieuwtjes ofzo over klas 7-4?


@ sipkewynia: volgens mij nog genoeg! Denk dat als je t/m ongeveer juli COVA doet, je wel in 7-4 komt.
 
Ok, ik hoop namelijk dat wanneer ik de selectie haal, ik in die klas kom. Heb mijn psychologische fase met een ruim voldoende afgesloten. Ik hoor nog van de kls of ik de gvss nog moet doen, die heb ik namelijk al bij de klu gehaald....
 
Denk niet dat je die dan nog hoeft te doen? Maarja, je weet nooit.
Als je dan nog alleen 'maar' de COVA moet doen, denk ik dat je een grote kans maakt om in deze klas te komen.
In het begin hield ik nog een beetje bij hoeveel er in de klas zaten, maar ben compleet het overzicht kwijt. Iemand een idee?
 
Nee ik ben het overzicht ook een beetje kwijt met al die mensen die toch ineens niet in 7-4 bleken te zitten :). Maar volgens mij zitten we nog niet over de 20 hoor :P.
 
'k heb helaas mijn plek in 7-4 vandaag verzet naar 7-5:p:... ivm met omstandigheden thuis.. Ik zelf had woensdag m'n COVA.. en werd gewoon ingedeeld in 7-4.. dus er is nog wel plek denk ik;)
 
Uniform

Uniform

Hallo allemaal! Beginnen de informatiebrieven van de KLS al binnen te komen bij jullie? Bij mij wel hoor. :D

Ik heb trouwens net al het uniform aan laten meten. :grijns: Ik kwam een paar meter van het kantoor al iemand tegen die daar ook vandaan kwam en volgens mij ook een (toekomstige) student van de KLS is. Die leeftijd had hij ten minste. Is er toevallig aan het begin van deze middag nog iemand uit 7-4 langs geweest voor het uniform??

Ciao
 
Jij bent er snel bij Kasper :-). Heb vandaag ook een halve kilo post mogen ontvangen en heb t maar eens vluchtig doorgenomen. Vooral die offertes van de banken vereisen nog wel enig denkwerk volgens mij!
Ik was t iig niet die je bij Broeckmans bent tegengekomen :P. Zal eens een afspraak gaan maken. Wel jammer trouwens dat ik niet naar de ABN Amro 'voorlichtingsdag' kan omdat ik dan op vakantie ben. Maar ik vertrouw erop dat de mensen die wél gaan al hun wijsheid wel willen delen op dit forum he ;-).
 
Je kan komen zonder afspraak ;)

Ik heb ook echt veel post ineens, stapels. Dat van die ABN-voorlichtingsdag sprak me wel aan. Maar toch wil ik me wel even goed verdiepen in die financiën. Je leest er ook wel veel over op het forum. Die voorlichtingsdag is ook gelijk een klasse-meeting! :)
 
Bij mij natuurlijk ook alles binnen!
Ik ben 31Aug naar uniform tent gegaan! Zag al paar KLM papieren liggen dus ik was niet de enigste die dag!

Gaat dat trouwens automatisch om je bij de CAVV aan te melden of krijg je daar nog een uitnodinging van?

groetjes

Nick
 
Wil jij bij de cav dan? ik verwacht dat je automatisch lid bent eigenlijk, tenzij je laat weten dat je dat niet wilt. Ik moet ook nog uniform passen, maar ff snel doen! kan niet wachten om het aan te doen? Krijg je eigenlijk ook al je wing aan het begin?
 
Terug
Bovenaan