KLS Klas 7-4

Hey! mijn examens ook klaar, ging wel lekker!

Haha beter goed gejat he...

Ik heb trouwens gehoord dat ik in 7-3 ben ingedeeld....dus ik begin in augustus

Groeten:biertje:
 
jaja... mijn examens zitten er ook op :D... nu even wachten op de uitslag, en vakantie vieren voor 4 maanden:O... maar dat zal hier wel lukken:biertje:
 
Gefeliciteerd aan een ieder die zijn examens met een positief resultaat heeft afgesloten! Nu lekker van een lange vakantie genieten zou ik zeggen. Omdat ik t niet eerlijk vond dat jullie wél examens hadden en ik niet (Calimero-complex), heb ik vandaag m'n examen vaarbewijs II gedaan en uiteraard gehaald :D. Heb zelf helaas geen boot, dus wil iedereen uit onze klas in bezit van een boot zich even melden :P.
 
Zo jonges ik kan 15Oktober beginnen!!! Hebn mijn brief binnen!!!!!!
Kan niet wachten! Te vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D:D
 
Hahah, lekker gevoel is dat he nick?! Gefeliciteerd.

@ Michael: ik meld me bij deze, wil de komende maanden mijn vaarbewijs 1 gaan halen. Heb ik nu toch de tijd voor! :cool:
 
Het lijkt mij ook het leukst om gewoon lid te worden. Toch zullen er ook mensen zijn die er wat minder enthousiast over zijn, het is gewoon net hoe je in elkaar zit. Btw, wat een vette avatar nafets! :airforce:

Tja, maar heb me laten weten dat als je niet lid wordt, ben je eigelijk beetje een 'buitenstaander'. Net zoiets als 'samen sta je sterker'.
 
Kasper, vaarbewijs I is wel héél erg makkelijk hoor. Voor een paar centen meer kun je op dezelfde dag ook nog VB A doen waardoor je dus VB II krijgt. Leuk om te hebben leek mij zo :).
 
oftewel, niet-lid

heeft dus waarschijnlijk geen idee waar hij het over heeft :P

haha nee sorry, allemaal lid worden! Gezellig joh.
 
Een beetje nuancering kan geen kwaad

Een beetje nuancering kan geen kwaad

Ik zeg alleen dat ik geen outcast ben :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan