KLS klas 06-03

Status
Niet open voor verdere reacties.
PascalZHVC zei:
mogge,

ik zit ook in klas 06-03, samen met een vriend van mij van het zweefvliegen... heb er erg zin in ! iedereen wordt toch wel lid van het CAVV he, daar doen we het voor...

moet alleen nog een natuurkunde deelcertificaat halen... maar dat moet wel lukken, i.i.g. zie jullie de 14e dan wel

later

Dat ben ik
Goed begrepen ja zweefvligen, word ook zeker lid van t cavv, moet eerst nog mn examens halen... maar dan gaat t de 14e gebeuren, kan me niet snel genoeg gaan.

O ja, na de eerste week valt direct een vakantie van drie weken, mak begin dus
 
hee dennis dat ik jou hier tegen mag komen ;)

ook hallo aan de rest

kben ook ingedeeld in 0603

kzie jullie allemaal op de 14e dan!

Paul
 
Hee Ventus dat ik jou hier tegen mag komen / kapot

ook hallo aan de rest

Daan
 
sorry mensen het wordt waarschijnlijk klas 06-04 voor mij
btw kregen jullie ook na de commisie zo'n folder van Airline Pilot Management? want ik heb VWo gedaan dus ik d8 dan doe ik de piloten opleiding en later doe ik gewoon via nti bestuurskunde, als piloot heb je vaak vrij, en vaak natuurlijk vliegen yay, maar je begrijp wat ik bedoel, want hbo is leuk maar dat is toch zeg maar "onder mijn niveau" als ik toch wo zou kunnen doen is dat wel chillend
greetz marijn
 
Scaevus zei:
want hbo is leuk maar dat is toch zeg maar "onder mijn niveau" als ik toch wo zou kunnen doen is dat wel chillend
greetz marijn

Is piloot worden dan ook niet onder jouw niveau, ik bedoel, jij zou gewoon dokter ofzo moeten worden, dat is meer jouw niveau niet dan?
 
Scaevus zei:
want hbo is leuk maar dat is toch zeg maar "onder mijn niveau"

Als je op deze manier zoiets zegt dan zal in werkelijkheid álles wel bóven jou niveau liggen... als je een beetje niveau hebt zeg je zoiets niet. Zeg dan dat studeren aan de uni je beter ligt ofzo omdat het meer theoretisch gericht is, HBO is meer praktisch, omdat het een 'beroeps' opleiding is!
 
Mensen,

Even terug komend op klas 06-03 waar dit topic tenslotte over gaat...
14 juli moeten we dus aantreden, ik denk dingen op orde stellen kamer inrichten etc.
17 juli begint de introductieweek dus... dan 3 weken vakantie en dan echt beginnen.
Wanneer is die "natuurkunde upgrade cursus"? Ik begrijp van sommigen dat dat zelfstandig is en dat je dat niet afsluit met een toets en van anderen dat het de week voordat je begint is, dus 10 juli...
Weet iemand hier meer van?
En stel dat het laatste het geval is, kunnen we dan eerder intrekken daar of hoe zit dat?

grtn
 
PascalZHVC zei:
Mensen,

Even terug komend op klas 06-03 waar dit topic tenslotte over gaat...
14 juli moeten we dus aantreden, ik denk dingen op orde stellen kamer inrichten etc.
17 juli begint de introductieweek dus... dan 3 weken vakantie en dan echt beginnen.
Wanneer is die "natuurkunde upgrade cursus"? Ik begrijp van sommigen dat dat zelfstandig is en dat je dat niet afsluit met een toets en van anderen dat het de week voordat je begint is, dus 10 juli...
Weet iemand hier meer van?
En stel dat het laatste het geval is, kunnen we dan eerder intrekken daar of hoe zit dat?

grtn

Ja tis allemaal een beetje vaag inderdaad. Het enige dat ik van de KLS te horen heb gekregen is dat ik 14 juli daar verwacht wordt. Niks over kamer, over introductieweek en over vakantie al helemaal niets. Upgrade cursus hoef ik niet te doen dus kan ik je ook niets over vertellen.

Wat gaan we eigenlijk doen tijdens die introweek?

groeten

Paul
 
grappenmakers, ik heb toch zelf ook "onder mijn niveau" gezet omdat je het niet zo serieus moet nemen.
en ik wil verkeersvlieger worden geen technisch bestuurder snapez vous? als ik dan gewoon via NTI technische bestuurskunde kan doen ik dat wel een pre
is er dan niemand met mij eens dat ze ook met een universiteit een bachelor moeten maken?
 
Eys,

14 Juli dus beginne jah.. maar na die introweek meteen 3 weken vakantie???? waar slaat dat op.. hoe zit t dan met de kamer.. of hoeven we pas daarna t betalen.. anders betaal je voor 3 weken terwijl je der niet eens zit....

zie jullie daar wel :)
 
dennis19881 zei:
waar slaat dat op.. hoe zit t dan met de kamer.. of hoeven we pas daarna t betalen.. anders betaal je voor 3 weken terwijl je der niet eens zit....
Vrees dat dat betalen wordt. Naja in die drie weken kun je er ook gebruiken van maken...
 
Scaevus, ik zou dat bestuurskunde maar uit mn hoofd zetten!
Is gewoon een saaie bagger studie :D

hoe zit t dan met de kamer.. of hoeven we pas daarna t betalen.. anders betaal je voor 3 weken terwijl je der niet eens zit....

Dat wordt gewoon betalen, of je moet een week in een tentje gaan wonen op de campus.

Wanneer is die "natuurkunde upgrade cursus"?

De maandag voor de officiele start, 10 juli dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan