KLS klas 06-03

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sab.

eya klasgenoot =P

Je bent eelde tog ook doorgefietst tijdens de grading??? enne Groningen is ook te doen hoor.. schijnt er wel lache te zijn!!!
 
Eelde enkel me auto gedaan
in Groningen hebben we wel wat gedaan, ma dat zijn studenten he en die zijn weg in het weekend
 
Rij allemaal maar met mij mee! in mijn mega peugeot 106!
ik begin in klas 06-01 dus tegen die tijd valt er vast wel wat te regelen! ik kom trouwens uit sittard.. het beruchte zuiden
 
zit nu nog in de selectie, alleen nog toelatings commissie dan zou het zo maar kunnen.
kan je trouwens kiezen in welke klas je komt of delen ze je in?
en hoe zit het met de vakanties bij de KLS? heb je die wel of niet? niemand spreekt er ooit over
 
Scaevus zei:

en hoe zit het met de vakanties bij de KLS? heb je die wel of niet? niemand spreekt er ooit over

Die zijn er. In de theorie heb je in de zomer 3 weken vakantie. :)


En reken daar nog 4/5 maanden vakantie bij door vertragingen....... :(

Hopelijk zijn die vertragingen binnenkort wel weg.
 
Serieus...

Als je nog niet eens begonnen bent en je gaat nu al zeiken over vakanties, zou ik er nog even goed over na denken of dat wel de opleiding voor je is...
Als je ècht piloot wil worden, wil je geen vakantie...
 
Guus zei:
Serieus...

Als je nog niet eens begonnen bent en je gaat nu al zeiken over vakanties, zou ik er nog even goed over na denken of dat wel de opleiding voor je is...
Als je �cht piloot wil worden, wil je geen vakantie...

Wat ne zever, je mag dingen zo graag doen als je wilt maar eventjes er tussenuit kan geen kwaad!! dat heeft absoluut niks te maken met het feit of je de studie/beroep graag doet
Trouwens pauze tijdens een theoriefase is altijd welkom. ik weet niet of je wel beseft dat juist tijdens de rust van de hersenen de leerstof wordt verwerkt en opgeslagen.
Als je jezelf geen rust geeft stimuleer je enkel het korte termijngeheugen.
 
@ Sab330

Get used to it... meer tijd dan korte termijn stampen heb je niet en kan je garanderen dat je meer dan de helft in een wachtperiode weer kwijt bent..

Been there, done that, got the t-shirt...
:cool:
 
volledig mee akkoord, maar mijn punt was: het is niet omdat je eens achter vakantie vraagt, je eens moet nadenken of piloot zijn wel iets voor u is.
hoe graag je later ook vliegt of hoe graag je eender wel beroep ook uitoefent, elke mens verlangt er toch wel naar om er eens uit te zijn
 
jongens (en meisjes) ten eerste lijkt het me harstikke leuk om die opleiding te gaan doen. en als er geen vakantie is nou dan niet. maar iedereen vind het toch leuk om op wintersport te gaan of weet ik veel wat eens te gaan doen, ikzelf hou veel van skien en dat zal er dan niet in zitten, nouja jammer dan. theorie is niet altijd leuk, dat kan je me niet wijsmaken. en ik vroeg het onder andere ook omdat als je in amerika zit, het leuk zou zijn om daar een week rond te reizen/vliegen. ik weet dat ze dat bij de luchtmacht wel doen. daar mag je met je instructeur en een andere vliegenier in een weekend ergens heen vliegen. dat lijkt me te gek, andere vliegvelden aandoen enzo. of niet?
 
mogge,

ik zit ook in klas 06-03, samen met een vriend van mij van het zweefvliegen... heb er erg zin in ! iedereen wordt toch wel lid van het CAVV he, daar doen we het voor...

moet alleen nog een natuurkunde deelcertificaat halen... maar dat moet wel lukken, i.i.g. zie jullie de 14e dan wel

later
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan