KLS klas 06-03

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis19881

New member
Eey mensen,
Ben de hele selectie van de kls goed doorlopen, en mag na mijn exames meteen beginne..

17 Juli welteverstaan, nog meer mensen die dan beginnen?
Kunne we elkaar alvast een btje lere kenne:cool:

Ik hoor het wel:rt:

LAter
 
Ik ga denk ik in 06-04 beginnen, heb nog niet de officiele uitslag van de medische gehad. Duurt dat lang? En hoor ik dan gelijk van de KLS wanneer ik kan beginnen?

Maar succes 06-03 ik zie jullie vanzelf wel een keertje voorbij komen daar in Eelde :)

ps: ik moet ook nog eindexamen doen :radar:
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben onverbeterlijk maar hou het even bij 06-3 en 06-4 aangezien de klassen zo genoemd worden.
 
hey,

count me in!!
blijkbaar hebben we een weekje kennismaking en nadien is de school gesloten voor drie weken (30-31-32). dat is wel spijtig want nu moeten we nog 3 weken langer wachten
 
@Immortal
De officiële uitslag binnen krijgen duurt ongeveer 2 tot 3 weken. IVW is namelijk aan het verhuizen geweest, dus het zal nog wel een beetje een rommeltje zijn.

Groetjes
 
@ Maskem: ik heb de getalletjes even omgedraaid :)

@ Smarty2000: oke, dan moet ik nog even een weekje wachten :cool:

Hoor je daarna van de KLS wanneer je mag beginnen? Of gaat dat in overleg met KLS?
 
Hufter! Ben je dan al terug uit SDL??? Ikke ben blij als ik vóór mei terug kan! Deer Valley boven!
 
Gezellig =D
Wordt lache daaro, vooral die introweek wordt super!!

Mr mensne, waar komen jullie vandaan?
Ik uit omgeving Haarlem...
Mss makkelijk voor reizen ofso ;)
Want tege die tijd heb ik me rijbewijs nog niet
 
Hehe, dat rijbewijs is voor mij ook een 'probleem'
... dus bij deze bied ik me alvast aan als bijrijder voor mensen die over de A12 langs Gouda (Reeuwijk) naar huis/campus gaan. :grijns:
 
ik kom uit Leuven, tja jullie krijgen er een Belgje bij ;)
ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die daar ook in het weekend blijven. ik ben namelijk niet van plan elk weekend 800 km af te leggen
 
Guus zei:
@ SAB330.... als je nu al niet 800km in 3 dagen af wil leggen.....

Het gaat mij hier totaal niet over die af te leggen afstand, maar wel om mijn tijd wat nuttig in te vullen zoals een beetje studeren, de buurt verkennen, ... vind ik persoonlijk toch wat leuker dan 8u in de auto/trein te zitten.
 
beetje studeren??? Dan ga je het nog lastig krijgen..
Een saaiere buurt dan Eelde in het weekend kom je ook niet snel meer tegen...
Nee man, ik zit beetje te jennen, niet zo serieus opvatten allemaal... Succes met je opleiding, ik kom je daar nog wel tegen
gr Guus
 
Guus zei:

beetje studeren??? Dan ga je het nog lastig krijgen..Een saaiere buurt dan Eelde in het weekend kom je ook niet snel meer tegen...

zijn er daar eigenlijk leuke dingen in de buurt om te gaan bezien of zo? Tja, heb het ook al gehoord dat de buurt een beetje saai is in het weekend, vandaar dat ik vroeg of er nog waren die daar bleven. Tzal wat wennen worden na te studeren in een levendige studentenstad. nu ja, de leuke studie maakt het al wat draaglijker he
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan