KLs huisvesting

Is geloof ik wel de bedoeling.. maar aan wie vraag je het 5Papa? Is deze vraag met betrekking tot 'het wedstrijdje' op dinsdagavond?
Massol M.
 
beter geld meenemen die avond...:grijns:

Of je moet je praatje klaarhebben en..:1855: ik zeg niks.. :angel:

cheers:biertje:

grtz stewardess
 
huhh wat staat open?:P en met tot gauw hoop ik dat je bedoeld dat we je over een paar maanden ook bij de kls zien right?;)

grtz
 
Ik ben donderdag verhuisd naar C1. Ik moet zeggen, valt me alles mee! Het is een ouder gebouw, maar de kamers zijn gewoon goed en schoon. Gedeelde douches en wc's ook.
 
DownBurstX zei:
Ik ben afgelopen donderdag naar de KLS opendag geweest, en daar vertelde ze mij dat er genoeg plaats was voor nieuwe studenten in de Alfa, Bravo en Charlie gebouwen.

Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar reken er maar op dat je de eerste 3 maanden van je theorie in C1 zit, omdat de rest vol zit. Dit gaat al 5 klassen lang zo, en ik zie niet in hoe ze daar verandering in willen/kunnen brengen.
 
Roach zei:
Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar reken er maar op dat je de eerste 3 maanden van je theorie in C1 zit, omdat de rest vol zit. Dit gaat al 5 klassen lang zo, en ik zie niet in hoe ze daar verandering in willen/kunnen brengen.

Dat zeiden ze tijdens de presentatie, ze hebben geen woord over de oude gebouwen losgelaten. Ze zeiden er is plaats genoeg voor iedereen in de nieuwe gebouwen. Dat is dus waarschijnlijk zo alleen moet je 3 maanden wachten.
Maarja je moet wat over hebben he :angel: .
 
En het is zelfs zo dat als er mensen uit Amerika terugkomen, deze voorrang hebben.
Sterker nog, er zullen theorie mensen uit A B en C worden gezet mocht er geen plek genoeg zijn.

:D :biertje:
 
Hoe zit het met voorzieningen van de oude gebouwen? Ik weet dat ze kleiner zijn en geen internet hebben. Maar hoe zit het met meubels, sanitair, etc?
 
DownBurstX zei:
Hoe zit het met voorzieningen van de oude gebouwen? Ik weet dat ze kleiner zijn en geen internet hebben. Maar hoe zit het met meubels, sanitair, etc?

Je krijgt in het oude C1 gewoon internet, Gewoon een buro, een burolamp, een stoel geloof ik. En een bed.

Douches en WC's moet je delen met de rest van de verdieping en de wastafel deel je met één iemand.
 
Okki zei:
Je krijgt in het oude C1 gewoon internet, Gewoon een buro, een burolamp, een stoel geloof ik. En een bed.

Douches en WC's moet je delen met de rest van de verdieping en de wastafel deel je met één iemand.

Als er maar internet is valt ermee te leven :p:
Mag je b.t.w. ook een beetje file-sharen daar op de KLS (dus gewoon downloaden)?
Of is het te traag daarvoor of houd je andere studenten ermee op?
 
Terug
Bovenaan