KLs huisvesting

LuchtWerker

New member
Kan iemand mij vertellen wat hier allemaal bij zit?

Zijn de kamers gemeubileerd? Mag je een computer meenemen? Is er internet aanwezig? Zit dit bij de prijs? Mag je zelf meubels meenemen? Is dit verstandig?

:)
 
In die kamers zit een badkamer, een bed, en een buro. Thats it.

Dus je mag zelf meubels mee nemen. Lijkt me wel onverstandig trouwens om ze onbeheerd achter te laten ;)

Een computer mag je ook mee nemen. En internet zit in de kamers.
 
Dus de meeste mensen nemen zelf computer mee en nog wat zooi?

Als je een twee persoons bed hebt is dat dus ook wel relaxt :) of past dat er niet in?

Je moet geloof ik na 3 maanden alweer verhuizen of niet? Daarna nog 7 maanden op andere locatie. Dan als je weer terug komt uit USA weer 5 maanden erin.

Dus 3 x verhuizen?
 
De meesten nemen inderdaad een pc/laptop, TV, koelkast (wel relaxt om een eigen te hebben) etc. mee.
Een 2 persoonsbed zou ik niet mee gaan slepen. Er staat namelijk al een bed in en erg veel ruimte hou je anders ook niet over.

In principe ga je 10 maanden op een kamer wonen daar tijdens de theorie, zonder nog te verkassen tijdens die periode. En daarna ga je weer ongeveer 5 maanden op een kamer zitten.

En tijdens de Amerika periode heb je geen kamer in Eelde.
 
ohww eigenlijk wel relaxt allemaal. niet teveel zooi, hoef je ook minder op te ruimen :)

OKKI Lijkt me wel onverstandig trouwens om ze onbeheerd achter te laten

?? als je naar usa gaat of als je gewoon naar huis gaat? *niemand kan toch in je kamer
 
Ik ben afgelopen donderdag naar de KLS opendag geweest, en daar vertelde ze mij dat er genoeg plaats was voor nieuwe studenten in de Alfa, Bravo en Charlie gebouwen.
Bij de kamers zat standaart een Bed, Bureau en een (kleding) kast als mobulair. Een tweepersoonsbed is volgens mij ECHT niet aan te raden, want dan moet je hem volgens mij aan het plafond hangen :grijns:. Je kan natuurlijk je computer meenemen, maar ik hoorde dat het wel zo handig was om een labtob te hebben, omdat een desktop computer niet erg makkelijk is om mee naar de USA te slepen.
Maar die laptob kan je natuurlijk ook pas aanschaffen als je daadwerkelijk pas naar de USA gaat.
Op de kamers die ik heb gezien zag ik koelkasten + magnatrons, soms een kleine extra wand (hang) kast en ik heb zelfs een (mobiele) airco gezien :haha: (temiste zo zag hij er uit).

Maar ik snap niet dat jullie gewoon ook naar een opendag zijn geweest en helemaal nu je zelfs aangenomen bent. :1855:
 
ik had geen tijd voor opendag :( maar wel handig om nu is te gaan ookal ben ik aangenomen
 
Ik ben wel naar de open dag geweest, maar mijn selectieprocedure duurde een beetje lang. Was alweer in februari, weet er niet meer veel van.
 
weet iemand de afmetingen van een kamer.

mijn kamer *braakhotel* was een cel. en een andere mede gvss-er had er eentje 10x zo groot.

grtz
 
Neej, tijdens de grading week mocht ik het met celletje 1 doen, minstens zo klein als 0, 2 en 3. De anderen hadden het wel lekker voor elkaar. Mijd dus in alle gevallen 1 van deze 4 kamers:P
 
Marcoinho zei:
42,50 per nacht. Ontbijt 7,50. Administratiekosten 1,00
Tsja trek hieruit je eigen conlcusie :D
Ciao!

Administratiekosten? die heb ik nooit hoeven betalen geloof ik!
pfff vroeger was echt alles beter :(


:D ;)
 
Terug
Bovenaan