KLS class van 27 februari 2006

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fqdfdq
  • Startdatum Startdatum
F

fqdfdq

Guest
Mijn naam is Gertjan en als het goed is (ik heb m'n medisch certificaat nog niet ontvangen maar hij is onderweg :)) zit ik in de lichting van 27 februari van de KLM Flightacademy.

Als er nog meer leerlingen zijn voor die lichting, laat even wat van je horen.
 
Yep, ik zit erin. En nu weet ik dus ook eindelijk wanneer we precies beginnen...
Thnx!
C u soon!

Ohw ja, zal ik je ook even mijn naam vertellen...:D
Carien ;)
 
lijkt er inderdaad op dat we het samen voor mekaar moeten gaan krijgen
en zelf zeiden ze nog wel dat de klas vol zat ;)
 
weten we in ieder geval dat het gezellig wordt :)

al had ik gehoopt dat er meer mensen zouden reageren :(
 
Gezellig wordt het hoe dan ook! Daar zorgen we wel voor. Maarre hoe meer mensen hoe meer vreugd!
Tja... 't blijft afwachten... (*zucht*)
:grijns:
 
Hej Gertjan en Carien!
Ik ben ook ingedeeld in de februari klas!! Heb er echt super veel zin in! Het zullen zware maar ik denk ook hele wijze jaren gaan worden :)!!
Groetjes Rogier
 
Voor zover ik weet krijg je de info daarover tegelijk met de rest van het gebeuren van de KLS
Dus ik heb nog geen afspraak gemaakt :)
Alleen de Friesland Bank en de Abn Amro bieden het garantiefonds aan heb ik begrepen en die krijgen bericht zodra je formeel toegelaten bent en nemen dan contact op...
 
heb ik wel eens van gehoord ;)
maar ze blijven tegen mij zeggen dat ik één dezer dagen bericht krijg
kan ik ze wel blijven lastigvallen, maar ik denk niet dat er dan nog meer uitkomt :D
 
Dag klasgenootjes!

Ik heb van Mevrouw van Veen gehoord dat je ongeveer een maand voordat de studie start bericht krijgt van de banken en dan mag ik ook hopen dat ik de rest van de informatie eindelijk krijg. Ik begin nu al een beetje zenuwachtig te worden dat niet alles op tijd geregeld gaat worden... en met name die financien...
En ik moet ook nog ontslag nemen... Genoeg te doen, zeg maar.

Groetjes!
 
normaal gezien krijg je ongeveer 6 weken op voorhand alle informatie toegestuurd, dus als je 27/2 begint moet je nog 2 weekjes geduld hebben

allemaal veel succes en plezier toegewenst
 
Goed bericht!
Vandaag bericht gekregen van de KLS dat ik ingedeeld ben in klas 06-01 :)

Slecht bericht!
De startdatum is om planningsredenen verplaatst van 27 februari naar 27 maart 2006 :(

:mad: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Staat er nog wel: "Om planningsredenen en uitval van andere cursisten zou mogelijk met kleine aantallen of data geschoven kunnen worden, waarvan wij u zo tijdig mogelijk op de hoogte stellen."

In de tussentijd zit ik me nog een maand extra te vervelen :(
 
Yep, ik heb het zelfde bericht gehad... Nou ja, ik kan dan nog een maandje door blijven werken...
Tot dan!
 
Terug
Bovenaan