KLS 06-03: van de partij!!!

ja sorry helemaal correct. Het is inderdaad zo dat wanneer de USA helemaal is volgeboekt er ook wordt gevlogen op de Bonanza. Waar ik de wijsheid vandaan haalde als je met de ME rating bezig bent om dan op de Bonanza te gaan vliegen weet ik ook niet...;)

mzzlz
 
Jan-Jaap, ontzettende aars, ga nou niet zo wijs lopen doen over de opleiding, je zit er net man. Als je het niet weet => smoel. Want we weten allemaal wat liegen is...
 
zijn die natuurkunde boeken eigenlijk zoals je die op het vwo krijgt of zijn het hele andere boeken??

grtn
 
Stokkebaas zei:
Jan-Jaap, ontzettende aars, ga nou niet zo wijs lopen doen over de opleiding, je zit er net man. Als je het niet weet => smoel. Want we weten allemaal wat liegen is...

Doe is lief! Vul de vijver en spring er zelf in!

Kusje :kiss:
 
Gertjan zei:
zijn die natuurkunde boeken eigenlijk zoals je die op het vwo krijgt of zijn het hele andere boeken??

grtn
Exact dezelfde, voor zover ik heb kunnen aanschouwen.
6-2 For the win
 
Aan heel 6-3, doe gewoon die natuurkunde week, is wel zo leuk, je leert vast je medeklasgenoten kennen en des te leuker is dat wanneer je straks de introducte gaat doen. Ook de mensen die geen brief hebben gehad waarin stond dat je hem moest volgen, gewoon doen, is sowieso ook wel handig om ff weer bij te zijn. En je kan dan vast een beetje, ik zeg heeel klein beetje, zien wat je kan verwachten van bepaalde vakken.
 
Hee er is ondertussen al weer een tijdje een nieuw forum :cool: kdacht al wat komen er weinig berichten van die vorige :snore:

ma goed ik ben paul (18) en zit ook in klas 06-03

heb vorige week ff een uniforum gepast. je zult er maar voor uit limburg (of belgie...) moeten komen stond echt in 5 minuten weer buiten. Gelukkig woon ik niet zo ver (of zijn er nog andere plaatsen waar je dit doen kunt?) Hoe dan ook weet iemand eigenlijk hoeveel je van die pakken krijgt? want je moet m dus wel de hele week dragen en ik neem aan dat ie dan ook af en toe gewassen moet worden.

Komen jullie er een beetje uit welke bank jullie kiezen?

Wat betreft die spoedcursus natuurkunde, die hoef ik niet te doen en ik ga hem ook niet doen. heb daar echt geen tijd voor, m'n - toch al best wel korte - vakantie zit al helemaal volgepland.

groeten en tot snel

Paul
 
Tja moet je zelf weten of je de nat.cursus wel of niet doet.
Je krijgt 2 colberts, 2 broeken, 5 overhemden (2 lange mouw, 3 kort), 1 das, 4 paletten/passanten, 1 riem, 1 trenchcoat, 1 spencer en een paar extra knoopjes ;)
 
rithm zei:
heb vorige week ff een uniforum gepast. je zult er maar voor uit limburg (of belgie...) moeten komen stond echt in 5 minuten weer buiten.

tja, kzal het er voor over moeten hebben he
ik ga er ineens een dagje schiphol van maken :)

ik ga de natuurkundecursus ook niet volgen, ik zou het wel willen om al kennis te kunnen maken maar heb die week diplomauitreiking en nog wat laatste feestjes met bijna oud-medestudenten

het begint te korten!! zalig
heb eergisteren al een voorsmaakje gekregen van met de 733 te vliegen op SFA. Wel de concurrent, maar kon het niet laten voor de ervaring
Man dat is gewoon de max!! foto's vind je op deze link

tot binnen drie weekjes
 
waarom is iedereen zo verdeelt over dat natuurkunde??
Lijkt mij juist nuttig. spreek nu ook misschien meer uit mezelf omdat dat ik voor het laatst in 1999 natuurkunde heb gehad, maar goed dat even terzijde.

hoorde ook een paar die er idd niks aan vonden, maar onbewust heb je er juist des te meer aan misschien. idd net wat andere zeggen gewenning op de campus, maar ook de stof en in welke tempo het misschien gaat. alle beetjes helpen.
plus als je voor deze opleiding kiest lijkt het mij juist een must om het te doen, wat doe je anders daar. KLS moet gewoon verplichten!! geen gezeik iedereen is gelijk.
maar ja dat zeg ik.

ciao ciao

ga nu lekker op vakantie, zie jullie in juli op de kls
 
Bartman komt uit Woking, Alberta, waar echt OVERAL indianen vrij rondlopen. Vertel eens nog wat over je avonturen!
 
Weet iemand wat voor tassen er zijn toegestaan om je boeken en overige in te vervoeren op school. En wordt dit vanuit de school geregeld of moet je hier zelf nog een van aanschaffen?
 
Meeste theoriemensen lopen gewoon rond met een grote Jeppesen tas. Daar kunnen al je boeken in, en zo weet je zeker dat je altijd alles bij je hebt!
 
Tijdens mijn grading zag ik eigenlijk iedereen van de theorie gewoon met zijn boeken onder de arm lopen. Je hebt na elk vak een ruimere pauze waar de meeste even naar de kamer teruggaan (1 min lopen)....

Zag wel een paar mensen met tas lopen, maar dat waren over het algemeen alleen maar kneusjes.
 
D-umpster zei:
Tijdens mijn grading zag ik eigenlijk iedereen van de theorie gewoon met zijn boeken onder de arm lopen. Je hebt na elk vak een ruimere pauze waar de meeste even naar de kamer teruggaan (1 min lopen)....

Zag wel een paar mensen met tas lopen, maar dat waren over het algemeen alleen maar kneusjes.
En het feit dat het kneusjes zijn zie jij van buitenaf? Ik ken genoeg relaxte gasten die met een tas lopen, ook tijdens de fnpt-2 sessie. Ach, ik ben al te stom om hierop in te gaan...
 
Jesper zei:
En het feit dat het kneusjes zijn zie jij van buitenaf? Ik ken genoeg relaxte gasten die met een tas lopen, ook tijdens de fnpt-2 sessie. Ach, ik ben al te stom om hierop in te gaan...

Nee, ik zag over het algemeen theorie mensen met boeken gewoon onder de arm en een paar die op de baron zaten hadden uiteraard wel een flightbag, das logisch :radar:
 
Terug
Bovenaan