KLS 06-03: van de partij!!!

Frank_06-3

New member
He daar,

ik zal me even voorstellen. Ik ben Frank, 24 jaar en ook een van de 06-3'ers.
Het zou leuk zijn via deze weg alvast in contact te komen met toekomstig klasgenoten.

Anyway, ik zie jullie in ieder geval over een kleine twee maanden.

Ciao.
 
ja ik zag het......

ja ik zag het......

He Cojones,

ik zag het, er is inderdaad al een topic. 'k Was ook zeker van plan daar te reageren in plaats van met mezelf te gaan zitten praten, maar voor ik het wist had ik een nieuwe topic geopend.

Maar toch leuk dat jij daar dan op reageert!!!

Cheerio,

Frank
 
Ralder zei:
topic 06-03 is gesloten... zo ook die van 06-04 (klas waar ik in kom)
waarom zijn die topics dicht?
Misschien omdat er niet echt ontopic werd gebleven ofzo?
06-04 meld zich.
 
mensen,
ik kom ook in 06-03.. Zou eerst in 06-04 komen, maar ben gister gebeld of ik even 3 maanden eerder wilde beginnen :)

domme vraag, geen probleem, ik offer me wel op ;)

tot (veel) snel(ler) !
 
En ook ik kom in klas 06-3 :D Kan niet wachten tot het zover is, maar eerst maar even van de vakantie genieten.
 
Weet iemand hoeveel mensen er bij ons in de klas komen???

Anyway, kan iemand mij vertellen of het klopt dat wanneer je alleen natuurkunde 1 hebt je verplicht moet deelnemen aan de spoedcursus in de week voorafgaande aan onze introweek???

Cheers,

Frank
 
nieuw topic, dus opnieuw voorstellen
ik ben david, 23 jaar en een belgje ;)

ben zowat heel mijn leventje bezig met luchtvaart, dus eindelijk kan ik mijn doel afwerken

tot binnenkort
 
Offtopic:

Tip 1: Wissel van elkaar de msn/aol/skype etc. adressen uit.
Tip 2: Op veel fora zie je algemene topics, misschien handig om een algemeen KLS topic te maken?

Veel succes met de opleiding.
 
PET zei:
Tip 2: Op veel fora zie je algemene topics, misschien handig om een algemeen KLS topic te maken?

ja dat is idd ook veel handiger/leuker maaarrr die threads werden dichtgegooid...
beetje jammer

Maargoed, om een voorbeeld aan SAB330 te nemen:

Ik ben Kevin, 18 jaar
Doe nu eindexamen vwo, en hoop dat uiteraard te halen om op 17 juli te beginnen aan m'n droom :rt:
 
Threads worden dichtgegooid als ze op een bepaald moment leiden tot berichten zoals deze. Dat er nieuwe topics worden geopend is uiteraard geen probleem, maar ik hoop dan wel dat mensen zich wat beter weten te beheersen. Soms lijkt het net alsof mensen met een flinke slok op in de kroeg staan en over en weer aan het brallen zijn. Dat kan je beter overgaan op MSN. Dit afgezien van het feit dat - en ik zeg het maar weer 's - anonimiteit een beperkt concept is en dat je het risico loopt een nogal onbenullige indruk te maken op je toekomstige klasgenoten/collega's/docenten/instructeurs/werkgever. Het komt niet vaak voor dat ik threads moet afsluiten en leuk is anders. Als jullie jezelf en elkaar corrigeren in het type berichten, dan kan deze thread gewoon leuk blijven.

Ik heb de titel van dit topic aangevuld met KLS 06-03, zodat men het wat makkelijker weet te vinden.
 
tuurlijk, ik was t er ook mee eens dat ze dicht werden gegooid...
maar dat maakte t nog wel jammer voor de klassen.
Dat bedoelde ik ermee ;)
 
Ik zal me dan ook even voorstellen;

Ik ben Jeroen, 18 jaar en kom uit H'sum.
Ik moet alleen mijn vwo bio12, na12 en sk12 nog halen om mijn deelcertificaten in te mogen ruilen voor een volledig diploma.

En 20 man in de klas, dat wordt dus een gezellig groepje :)
 
He mensen,

zijn er nog deelnemers aan de spoedcursus natuurkunde in de week voorafgaande aan onze introweek?

Ik zat wat papieren door te nemen en zag daar letterlijk in staan dat je met natuurkunde 1 alleen verplicht bent deel te nemen aan de aanvullende cursus. Dus zoals het er nu naar uit ziet ben ik er al een weekje eerder.

Wie ook?

Cheerio
 
Oh en om nog even in te haken op wat PET zegt:

[email protected] is mijn adres voor degene die het leuk vindt via msn wat te praten.

p.s. spankiefrankie??? Ja ik weet het. Geen vragen stellen dan hoef ik ook geen antwoord te geven:)

Ciao
 
Terug
Bovenaan