IVW inspectie

(....) Waarom mocht ik vandaag niet op 1500 ft naar EHMZ kachelen? :mad:

En intussen is de kachel hier dus lekker aan! De rookwolken die het oplaaiend vuur veroorzaken kunnen er nog wel bij in het door de vulkaanaswolk verziekte luchtruim. Prima omstandigheden voor een BBQ , lekkere vette hap erop die na enige tijd geuren in de neus doen opstijgen die vagelijk herinneren aan een crematoriumlucht. Laat ik eens gezond zorgen voor een portie spartelverse vis: de trouwe lezertjes van Asterix & Obelix zien meteen al de beelden voor zich van het rondvliegend geschubde uit de kraam van Kostunrix & Zoon.

GBOF: je krijgt een vette schol van me vanwege je wat ik maar noem ramptoerisme. De eerste keer dat ik je in het vizier kreeg was tijdens de discussies rondom de crash van die 747 van Kalitta (# 84): http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=8204&highlight=Kalitta+crash
Ongeloveloos. Daarvoor nog een extra vette kabeljauw toe.

N-1: Voor jou heb ik een gigavette zalm in de aanbieding. Je uithalen naar GBOF kon ik me gezien het hierboven vermelde wel iets bij voorstellen en oké, ook ik vind sommige heren wel eens erg hoog van de cockpit blazen maar zeg dat dan met enige humor in plaats van zo beledigend. Kom-aan! Zo’n uithaal naar Josss nu weer: wat win je daar nou toch bij? Vooruit, nog een wijting toe!

MG: Fijn dat je weer in de ring bent! Zoals al eens bij je profiel gememoreerd heb ik waardering voor je bijdragen hier op het forum: met kennis van zaken, inleving, humor - soms sarcasme, zo nu en dan een beetje grof, maar voor de goede verstaander met een ondertoon van integriteit en betrokkenheid. Je reactie destijds in het topic van Veick vond ik jammer, maar goed, je kan en hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. Daarvoor in dit spartelverse vissenduel een harinkje richting you.

En nu… :biertje: :biertje: :biertje:

En verder eh... maar duimen dat jullie snel weer allemaal in de meest andere zin van het woord opvliegend kunnen zijn :)

Een zonnige groet van B 747
 
Om het on-topic te houden: Nou meneer B747, hoe komt u aan al die vis? Is dat wel legaal? Zal wel zwarte vis zijn want kabeljauw is een bedreigde diersoort hé. Weet u dat wel? Hebt u ook een faktuur van die vis die u aan ons kunt overleggen?

Just kidding. N2024 was vroeger matroos op een visserschip.
 
(....) Nou meneer B747 (....)

Nou.... meneer B747 is wel een mevrouw: Boeing 747 - The Queen of the sky ;)

Helaas kan ik geen factuur overleggen, want ik heb al die vis zo gejat van de kraam van Kostunrix & Zoon. Er waren geen uitjes te bekennen anders had ik die ook nog wel aan MG gegund :biertje:

Kabeljauw eh... dan maak ik er gewoon toch een kabeljouw...eh... kabel-u van? Komt de smaak zéér ten goede. Maar oké, die kabeljauw plens ik terug de zee in en wordt vervangen door een zeebaars :yeehaa:
 
He N,

ja prima hiero, zit lekker thuis vast, wat een straf! Hoe is je trip richting Italie gegaan?
 
He N,

ja prima hiero, zit lekker thuis vast, wat een straf! Hoe is je trip richting Italie gegaan?

Naar Italië ging heel erg goed. Deed er 6 uur over, is toch wel een record denk ik voor een Cessna 150. Met de Cessna 182 deed ik er natuurlijk korter over (trip was toen 4 uur), maar die heeft ook meer pk`s (mijn 150 heeft slechts 100pk). Ook heeft de C182 een verstelprop, is ook wel makkelijk als je even flink wilt klimmen in de bergen. Ik heb echt een heleboel mooie foto`s gemaakt trouwens.
 
Laat zien laat zien! 6 uur non stop, nee toch? Heb zelf ooit 4,5 uur in een C172 gedaan, geen pretje kan ik je vertellen.
 
@ 747 : niet te veel duimpjes, veren en credits voor MG hoor. Die kerel heeft al een behoorlijke piemel naar wat ik mij heb laten vertellen en een verlenging hiervan door uw woorden lijkt te gebeuren waardoor ie niet meer op de bank of door de securitypoortjes past!

Ik zat al aan een peniskoker te denken voor hem! Ik heb hem bovendien in ernstige mate tekort gedaan door hem geen vette makreel toe te werpen voor zijn alles behalve zachtzinnig geformuleerde verzoek, waarmee een eerder vertoond gevecht, zij het met andere deelnemers, zich hier op Airwork dreigt te gaan herhalen (vergelijk het topic 'KLM gear up geland in BCN!!!') Moeten we met z'n allen niet willen, toch? :biertje:
Nu je weer in de ring bent hoop ik weer bijdragen van je te mogen lezen in de stijl waarvoor ik je een veer in de bips gestoken heb.

N2024: ook ik zie graag je foto's :radar:
 
Laatst bewerkt:
Laat zien laat zien! 6 uur non stop, nee toch? Heb zelf ooit 4,5 uur in een C172 gedaan, geen pretje kan ik je vertellen.

Nou ik heb wel een keertje een sanitaire stop gemaakt onderweg hoor. Dit was in Chalon (LFLH) in de buurt van Dijon.

Ik maak misschien nog `ns een verslagje met meer foto`s. Ik heb er in elk geval een heleboel gemaakt. De Mont Blanc van dichtbij vond ik toch wel het mooist om te doen (door de kleine st. Bernhard naar Aosta).

52aw6f.jpg


Op dit draadje zet ik misschien nog wat foto`s:

http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=4430&page=5

En mijn excuses mevrouw 747. Zal voortaan netjes mevrouw zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan