André
Member
Airworkers,
Ben pas klaar met m'n opleiding, dat is, ik ga 2 Januari de MCC in bij CAE op een 737-800 en ben me aan het voorbereiden op wat daarna komt. Alle mogelijkheden aan het wegen en me aan het afvragen wat me nu eigenlijk een goeie optie lijkt om me in te gaan verdiepen, affijn, jullie kennen het allemaal wel.
Had me aangemeld op de website van Interpersonal.de en had er een tijd niets van gehoord, inmiddels al aan het voorbereiden op het solliciteren bij Ryanair omdat me dat ook een prima optie lijkt. (en er inmiddels achtergekomen dat Airworkers ENORM collegiale mensen zijn, gezien de goeie info welke ik heb gekregen al dan niet via een PM :kiss: ). Krijg ik ineens onderstaande email!
Ik heb de sollicitatiehulp al gelezen maar het schijnt dat de procedure een beetje veranderd is en dat je naar de DLR in Hamburg moet en ook nog op een FNTP moet vliegen.
Nu heb ik de volgende vragen
1. Hoe ziet dat nieuwe Assesment er uit, wat moet je precies doen, wat voor FNTP moet je vliegen en hoe kan je je voorbereiden?
2. Wat is Airberlin voor maatschappij en hoe ziet een gemiddelde dag er uit voor een FO?
3. Hoe groot is de kans dat je uiteindelijk AMS als base gaat krijgen(desnoods na een jaar )
4. En last but not least, wat zijn de verdiensten en hoe zijn de seccondaire arbeidsvoorwaarden?
Ik weet dat er een aantal mensen op het Board zijn die bij Airberlin werken, van 1 heb ik al een PM gehad maar kon me niet direct alle info geven, ik hoop op meer info en reactie's!
PS: ja ik heb al op het board gezocht, en de sollicitatie info bekeken, en ook al op PPJN gekeken Maar veel info is een beetje oud, en op PILOTS.DE loopt men elkaar continue af te zeiken op details, dus gewoon goeie info waar iemand wat mee kan zou heeeeeel fijn zijn!
Bij voorbaat dank!!!
:radar: André :radar:
Ben pas klaar met m'n opleiding, dat is, ik ga 2 Januari de MCC in bij CAE op een 737-800 en ben me aan het voorbereiden op wat daarna komt. Alle mogelijkheden aan het wegen en me aan het afvragen wat me nu eigenlijk een goeie optie lijkt om me in te gaan verdiepen, affijn, jullie kennen het allemaal wel.
Had me aangemeld op de website van Interpersonal.de en had er een tijd niets van gehoord, inmiddels al aan het voorbereiden op het solliciteren bij Ryanair omdat me dat ook een prima optie lijkt. (en er inmiddels achtergekomen dat Airworkers ENORM collegiale mensen zijn, gezien de goeie info welke ik heb gekregen al dan niet via een PM :kiss: ). Krijg ik ineens onderstaande email!
Nou ja, dan kan je je misschien voorstellen dat er een hoop vragen opkomen in het hoofd van Andreeetje:eek!: Wat kan ik verwachten, wat moet ik doen, hoe kan ik me voorbereiden,wat is Airberlin voor een Firma om voor te werken enz enz enz.Sehr geehrter herr Bla Bla Bla
noch einmal herzlichen Dank für Ihre Bewerbung auf eine Position im Cockpit der AIR-BERLIN!
wir freuen uns Ihnen mitteilen zu können, dass wir Sie zu einem eintägigen Assessment Center einladen dürfen. Bitte setzen Sie sich zwecks Terminabsprache mit dem Büro der interpersonal III in Hamburg in Verbindung:
Ik heb de sollicitatiehulp al gelezen maar het schijnt dat de procedure een beetje veranderd is en dat je naar de DLR in Hamburg moet en ook nog op een FNTP moet vliegen.
Nu heb ik de volgende vragen
1. Hoe ziet dat nieuwe Assesment er uit, wat moet je precies doen, wat voor FNTP moet je vliegen en hoe kan je je voorbereiden?
2. Wat is Airberlin voor maatschappij en hoe ziet een gemiddelde dag er uit voor een FO?
3. Hoe groot is de kans dat je uiteindelijk AMS als base gaat krijgen(desnoods na een jaar )
4. En last but not least, wat zijn de verdiensten en hoe zijn de seccondaire arbeidsvoorwaarden?
Ik weet dat er een aantal mensen op het Board zijn die bij Airberlin werken, van 1 heb ik al een PM gehad maar kon me niet direct alle info geven, ik hoop op meer info en reactie's!
PS: ja ik heb al op het board gezocht, en de sollicitatie info bekeken, en ook al op PPJN gekeken Maar veel info is een beetje oud, en op PILOTS.DE loopt men elkaar continue af te zeiken op details, dus gewoon goeie info waar iemand wat mee kan zou heeeeeel fijn zijn!
Bij voorbaat dank!!!
:radar: André :radar: