ICAO 2013 kaart

De Air Nav Pro Netherlands 2013 DFS Visual 500 is nog niet te downloaden: "product is being validated on the AppStore". schiet ook niet op dus.

Sinds gisteren wel, heb hem er nu op staan. Voor Duitsland 2013 heb ik voor een keer een andere dan de DFS optie gekozen, een VFR kaart met 1:1.000.000 schaal die een stuk goedkoper was dan de complete DFS set (en zo te zien prima overzichtelijk). Wel even de map layer onder de NL DFS kaart gezet.

Nu nog even dezelfde kaarten op de iphone downloaden als backup en dan ben ik voor de komende 12 maanden ook weer voorzien.
 
Nosig,

Hoe zit het met kaart correcties op de kaart op air nav pro? Wordt de kaart ge updated?

Dat is niet anders als met een papieren kaart (ik ken helemaal niemand die dat doet, maar goed). Als je een opmerking of obstakel ergens wil neerzetten kan je een custom waypoint maken met naam / text erbij.

De airspaces in het programma zelf, die er gratis bijzetten en dus ook over de gratis open source kaarten te leggen zijn, worden wel geupdate overigens.
 
Terug
Bovenaan