Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mochten jullie nog boeken nodig hebben, laat maar weten. ik volg nu een andere opleiding en kan mijn boeken kwijt.
ik weet niet hoeveel mensen begonnen zijn dit jaar, maar vorig jaar waren we bijna 500 op de eerste dag. einde van het jaar waren het nog maar 140... dus maak je niet druk, het wordt snel "rustig" daar.
project glass cockpit nog steeds?
daar zijn de meningen over verdeeld. juist het feit dat er zoveel studenten uitvallen, zegt dat de opleiding fatsoenlijk is. wat mij betreft kunnen ze beter het projecten-gedoe afschaffen, VOLLEDIG! dan heb je pas kwaliteitswinst.
de "slechte" studenten gaan vanzelf naar huis als ze de aerodynamica niet meer snappen op een gegeven moment...
Hoeveel je ook moet kloten aan die projecten en aan mensen moet trekken om het allemaal voor elkaar te krijgen, je leert er belachelijk veel van. Niet alleen het project, ook gewoon het vergaderen en het in een groep werken eromheen. Tegenwoordig stoor ik me er best hard aan als er een vergadering ergens gedaan moet worden met mensen die totaal niet kunnen vergaderen. Je leert duidelijk af te spreken wie wat doet en wanneer, ookal moet het buiten een vergadering om maar in mailtjes onderling uitgelegd worden. Daarbij, als je het project gewoon actief afrondt dan leer je heel wat!
moesten schrijven.
Wat bedoel je Shock strut? Doen jullie maar 50 studiepunten per jaar? Een bachelor was er toch 180 in totaal?
Hier ben ik het ook mee eens, ik vind projecten niet echt geweldig maar wel leerzaam. Zo heb ik een jongen in mijn groep zitten die bijv. bij vergaderingen nooit wat zegt of initiatief durft te nemen. Qua intelligentie zit het wel snor, maar het is jammer dat juist zo'n persoon geen inbreng geeft.
Jullie hebben vast wel zo een persoon in je groepje gehad, hoe gingen jullie er mee om? ik snap wel dat het voor sommige mensen moeilijk is om hun meningen delen, maar het is wel jammer dat ze niet actief mee vergaderen.