HvA Aviation Studies 2010-2011

ik heb op mijn HvA een mailtje binnengekregen van iemand dat vrijdag de introductie van 9:00 tot 17:00, dat je lunch mee moest nemen en dat je makkelijke schoenen aan moest doen. er stond nog meer dus misschien is het handig dat je zelf die mail ook ff leest.
Kun je dat mailtje niet ff hier plaatsen? Ik kan niet op mn hva mail. Misschien wel meerdere niet.


@hierboven ergens. Hier staat dat ook, heb een mail gestuurd en dat is geen enkel probleem. Mn diploma is ook nog niet geverifieerd maar als je een studentennummer hebt kun je al wel naar de intro en de colleges.
 
Ja, in de HVA zit de Studystore. Daar hebben ze die boeken.

iig bedankt :) Makkelijke schoenen.. hmm. Wat moest je vorig jaar doen tijdens de introductie? Of blijf je gewoon op school. Ik ken toch die hele stad al, beter geen terreinverkenning +D
 
Hoezo, die intro is toch vandaag al bezig? Ik dacht dat je vrijdag gewoon even je rooster op ging halen, hallo zeggen tegen je projectgroep en weer naar huis... Ik heb s'avonds een feestje:P
 
Ja, dat dacht ik ook :') Rooster ophalen, hooooi, en naar huis en dan lekker aan school beginnen volgende week :) Je werkt een half jaar met die mensen, dan leer je ze gewoon kennen joh.
 
Nope ik heb hem ook gehad. Maar ik denk dat niet iedereen dat mailtje verwacht in de inbox van zijn of haar webmail van de hva, maar juist die van hotmail of iets anders. Ik verwachtte dat ook, totdat jij mij vertelde dat dat mailtje in eerste instantie niet per post aankwam, maar in de inbox van de webmail van de hva.

Voor de mensen die vandaag naar de intro zijn gegaan, vertel ons, hoe is en/of was het?


gr. Tot vrijdag peeps.
 
Laatst bewerkt:
Moet in de avond ergens heen, kan ik niet afzeggen.. Dus moet om 1500 wel weg, zal geen probleem zijn hoop ik omdat je in de ochtend je rooster wel krijgt en je groep ziet? Moet nog wel ff naar de klantenservice die ochtend voor inloggegevens :P
 
Ik mag niks zeggen over de activiteiten die daar plaatsvinden, maar het is zeker geen probleem als je om 3 uur weg moet :)

[edit]

ik zou het wel even zeggen tegen de begeleider zodat deze er rekening mee kan houden eventueel...
 
Je krijgt waarschijnlijk een rondleiding door de school van je SLb-assistent. Waar dat stukje 'neem schoenen mee die lekker lopen' precies op slaat durf ik niet te zeggen, maar als we toch gaan speculeren zet ik mijn stufi op een stadswandeling in.

Goede zet trouwens, de kick-off verdelen over twee dagen! Vorige jaar was dat echt waardeloos geregeld.
 
Je krijgt waarschijnlijk een rondleiding door de school van je SLb-assistent. Waar dat stukje 'neem schoenen mee die lekker lopen' precies op slaat durf ik niet te zeggen, maar als we toch gaan speculeren zet ik mijn stufi op een stadswandeling in.

Goede zet trouwens, de kick-off verdelen over twee dagen! Vorige jaar was dat echt waardeloos geregeld.

kom maar op met die stufi, het was geen stadswandeling maar een strandwandeling. Niet voor ons, want het is afgelast door de regen.
 
Strandwandeling lijkt mij ook een beetje stug... we zitten 20 km van het strand vandaan, en ik neem aan dat ons college geld niet gelijk in 8 bussen gaat zitten om ons daar heen te brengen.
 
De strandwandeling was bij het introductie 'weekend', vandaag zijn de makkelijke schoenen weer aanbevolen. Maar deze keer zullen ze niet vol met zand komen te zitten. (Iedereen een paraplu mee?)
 
Wat een... lange dag! Stadswandeling had korter gemogen.

Alleen nu kan ik die brief met inlog gegevens van intranet niet vinden...


Zit in groep J!
 
Hihihi mijn groep was verstandig, we zijn gauw de kroeg ingedoken en hebben de vossenjacht (xD) maar gelaten voor wat het was...

Ik hoop dat jullie indruk van Aviation niet verpest is door de organisatorische chaos? (A)
 
Resy, was het voor ons ook maar zo gegaan.. opzich wel leuke dag meegemaakt, we hebben er meer een culinaire tocht dan een speurtocht van gemaakt.. Donner, Maccie etc etc ;-)



Ik snap alleen nog niet echt waar je kan zien wat je gemaakt moet hebben, en waar je het moet inleveren, kan iemand dit voor mij verhelderen?

Verder jammer dat ik een rooster heb met veel gaten.. zit van maandag tot en met woensdag van 8:30 tot 17:30 op school, en donderdag maar eventjes, vrijdag vrij.

Ook moet ik mijn werk opgeven, wat opzich wel spijtig is, gezien ik hier veel ruimte krijg om op werk te leren.
 
Laatst bewerkt:
wat ik me nou toch gewoon afvraag is, al die airworkers in deze thread, WIE zijn jullie in het echt?!?! verdomme. haha
Onze groep kwam tot de Subway, daarna gingen we maar terug.
 
Wat een bagger wandeling zeg...Heel de middag gelopen en uiteindelijk nog niet eens afgekregen ook. Hoop dat we maandag beter van start gaan, heb er wel zin in!
 
@Plootje

Geloof me, je gaat nog blij worden dat je die gaten hebt ;) Zo wordt je projectgroep min of meer gedwongen om de tijd met elkaar door te brengen en dit komt over het algemeen het project wel ten goede is mijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan