HvA Aviation Studies 2010-2011

Kwam er vandaag achter dat ik Laban helemaal niet heb als projectdocent, maar als AER-1 docent (had de namen door elkaar gehaald). Mijn projectdocent is wel een goeie gozer, Hilgersom heet hij volgens mij. Hij zei dat we als eerste projectgroep een goed piramidemodel hadden neergezet.

Goed begin is het halve werk he ;)

Hij heeft ook genoeg verhalen hoor. Altijd leuk. Het is een kwestie van wachten tot het 'sperziebonen uit het verre oosten' verhaal komt.
 
Ja Hilgersom kan ook niet stoppen met praten, daarom verwarde ik hem ook met Laban :P

@Nielsyonieter
Ik heb een iets groter dan normale Eastpack, daar past hij makkelijk in. En in de klassieke Eastpack past hij echt precies (inclusief sleeve eromheen). Het is dus mogelijk maar ideaal is het niet. Ben nog steeds tevreden over die laptop, hij is natuurlijk niet ultrasnel, maar als je hem alleen gebruikt voor school is het een prima ding. Hij start snel op en opent ook snel programma's.
 
Die excel sheet is een makkie. Als je een beetje overweg kan met excel heb je het met een uurtje in elkaar. De meeste formules staan al in de presentatie van hem en als je er dan nog niet uit komt pak je toch je boek erbij...
 
jup wij hebben een no go gehad.... beetje balen nu aan de slag om niet nog meer vertraging op te lopen

Ach, met de tijd die jullie hebben om proj. 1/2 af te ronden moet het wel gek lopen als je het niet af krijgt! De volgende projecten zul je in de helft van de tijd af moeten ronden en daar krijg je gewoonlijk ook pas aan het eind van de 2de week een Go/No Go. Ik ben nu zelf bezig met project 5 (landing gear) en we hebben ook pas deze week een (voorwaardelijke) go gekregen.

PS. Nog groep L'ers hier? Daar ben ik SLB'er van :rt:
 
Ach, met de tijd die jullie hebben om proj. 1/2 af te ronden moet het wel gek lopen als je het niet af krijgt! De volgende projecten zul je in de helft van de tijd af moeten ronden en daar krijg je gewoonlijk ook pas aan het eind van de 2de week een Go/No Go. Ik ben nu zelf bezig met project 5 (landing gear) en we hebben ook pas deze week een (voorwaardelijke) go gekregen.

PS. Nog groep L'ers hier? Daar ben ik SLB'er van :rt:


Heey Jelle alles goed ik ben Niels van groep L haha!:D heb je mijn opdrachten al binnen gehad van SLB? of is het weer niet gelukt?
Ja ach ik hoop dat het deze week rond is met de plan van aanpak morgen projectles en vergaderen!
 
Heey Jelle alles goed ik ben Niels van groep L haha!:D heb je mijn opdrachten al binnen gehad van SLB? of is het weer niet gelukt?
Ja ach ik hoop dat het deze week rond is met de plan van aanpak morgen projectles en vergaderen!

Haha, da's toevallig. Nee, ik heb ze nog steeds niet binnen! Probeer het anders eens met een ander e-mail adres?
 
Haha, da's toevallig. Nee, ik heb ze nog steeds niet binnen! Probeer het anders eens met een ander e-mail adres?
Ja heb ik gedaan maar dan krijg ik een mail terug van de HvA Mail service waarin ongeveer dit staat

Your message has been enqueued and undeliverable for 1 day
to the following recipients:

Recipient address: jelle(achternaamverborgen)@hva.nl
Reason: unable to deliver this message after 1 day

kan het zijn dat je inbox vol is ofzo?
 
Nee, ik heb nog ruimte zat. Ik stuur je wel even een PM, anders dwaalt dit topic een beetje af.

Morgenochtend weer een les Vliegtuigsystemen, dat is mijn favoriete vak op het moment.. op dit moment gaat het over de techniek achter landingsgestellen e.d. :airforce:
 
Nee, ik heb nog ruimte zat. Ik stuur je wel even een PM, anders dwaalt dit topic een beetje af.

Morgenochtend weer een les Vliegtuigsystemen, dat is mijn favoriete vak op het moment.. op dit moment gaat het over de techniek achter landingsgestellen e.d. :airforce:

VTS is ook een feest van herkenning, die man verteld iedere week hetzelfde.. :kerst:
 
Aerodynamica was vandaag echt veel te veel informatie in een kort tijdsbestek. Lees liever thuis de sheets door, dan dat ik overrompeld word met formules met eenheden die ik 5 minuten kan onthouden. Het overzicht was echt ver te zoeken.

Het zal vast logisch zijn allemaal, maar kon het even niet volgen op de late middag.

Om overigens nog maar niet te beginnen over de Paint skills van de beste man.
 
Door dat ik heb lopen kloten de eerste weken, zit ik op zaterdag nacht aan het project..

Iedereen bekend met het ''fenomeen'' Ingh? (of hoe je het schrijft) dat is die gast die constant onduidelijke en totaal irrelevante vragen stelt.
 
Aerodynamica was vandaag echt veel te veel informatie in een kort tijdsbestek. Lees liever thuis de sheets door, dan dat ik overrompeld word met formules met eenheden die ik 5 minuten kan onthouden. Het overzicht was echt ver te zoeken.

Het zal vast logisch zijn allemaal, maar kon het even niet volgen op de late middag.

Om overigens nog maar niet te beginnen over de Paint skills van de beste man.

Victor zeker :) Wacht maar tot je VLO krijgt. "Lees de laatste 40 slides thuis maar even door...."
 
Kan iemand de geruchten bevestigen/ontkrachten dat er heel binnenkort een voetbalwedstrijd plaats vindt tussen Aviation Studies (HvA) en Luchtvaarttechniek (INholland) ?

Wordt deze eeuwen oude vete dan eindelijk beslist? :radar:
 
Jaja dat fenomeen is mij bekent kan er altijd wel om lachen eigenlijk(Ionosphere:D)
Ik las gister een bijzonder berichtje op Intranet. Het kwam er op neer dat de tentamenweek van 18 t/m 22 oktober dus dat is helaas een stuk eerder...

Een voetbalwedstrijd tegen InHolland? Als het waar is dan wil ik natuurlijk wel meedoen:D
 
Terug
Bovenaan