HvA Aviation Studies 2010-2011

het is inderdaad 25 Augustus t/m 27 Augustus. Dan overnachten we op het trainingsveld van het Nederlands elftal. 7 Augustus is de laatste dag dan krijgen we een rondleiding of zo door Amsterdam. 1 September begint de opleiding volgens mij. Heb er ook zeker zin in! Kom maar op met het studeren! :)
 
Ja ik begin ook als het goed is:P ik moet nog alle formulieren invullen maar ik ben nu niet thuis ik ben nog twee weken aan het zweefvliegen:P
ik heb er wel erg veel zin in in ieder geval!
 
klopt het is inderdaad niet verplicht, heb me zelf wel ervoor aangemeld. Omdat je dan je klasgenoten goed leert kennen. Het is iets van 30 a 40 euro. Moet nog alleen me boekenpakket krijgen.
 
Nja denk dat ik me, ondanks dat ik het druk heb, ook maar ga aanmelden.

Het is toch wel goed om je mede-studenten te leren kennen! Maar slapen we echt in een hotel? Want als ik dat programma zo lees, lijkt 30 a 40 euro wel erg goedkoop!



Groetjes, en tot in augustus,


Maurice
 
Heb me ook opgegeven voor het introductie weekend en heb er zin in!
Heeft iemand van jullie de boeken al besteld? zoja, waar precies?

Groeten
Willem
 
nope heb nog niet mijn boekenlijst gekregen dus even afwachten. En ik heb al wel gekeken dat je via marktplaats 2de hands boeken kan bestellen, maar misschien is er wat veranderd in het boekenpakket.
 
Boekenlijst moet in augustus online komen, denk dat hij morgen online staat.

Hij komt dan op dat intranet te staan, waar een van de brieven ook over gaat.
 
Ik heb mezelf ook ingeschreven alleen ben ik niet echt zeker over mijn Reken niveau, maar ik ben wel anders wel gemotiveerd. Air Traffic Management lijkt me wel wat !

PS: Is er iemand van Rotterdam die ook Aviation begint ?
 
Had nog niet gezocht naar de boekenlijst, maar aan de datum te zien stond hij er al een tijdje op ja :P

Dat boek van ruim 80 euro maakt me wel een beetje zenuwachtig, maar de lijst ziet er interessant uit!

Eens kijken of die boeken ook goedkoper te vinden zijn. Als ik wat leuks tegenkom zet ik het hier wel neer!
 
Dat is Pallett, Aircraft Instruments and Integrated Systems.

Beetje duur ja, maar wat mij betreft onwijs interessant en onmisbaar tijdens project 1/2.
 
vervelend hoe kortzichtig mensen kunnen zijn.
Als je nou eens gewoon 3x beter nadenkt heb je alles al geregeld.
Boeken, nieuw, nee. Dan toch 2de hands, marktplaats??? nooit van gehoord? lijkt me sterk.
zo ook over boekenlijst, introdagen en allerhande.

die introdag, wordt Flink begaaien.:D

Het is me opgevallen dat het woord begaaien Brabants is en dus niet verstaanbaar is voor de mensen die noordelijk gelegen liggen:

"Begaoje"
=
Verzieken in positieve zin/ boel op stelten zetten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan