Super Grover
New member
Easyjet overboekt overigens wel op sommige vluchten. Het komt regelmatig voor dat via internet ingecheckte mensen niet op komen dagen. 'Easy money'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Exact! Dat en dat ze niet met zichzelf willen concureren. In onze operatie is het soms gunstiger twee vluchten met 100 man uit te voeren dan een met 200 man. Dat heeft weer te maken met afspraken met vliegvelden en hotels etc. Spreiding van gasten voor hotels en taxi centrales, aantal vluchten dat gegarandeerd is in afspraken met vliegvelden, locale makelaars of de locale overheid, ATC fees afhankelijk van het gewicht etc etc etc. Het is heel erg complex.
Hoi, ik heb nog steeds geen boeken over Ryan Air gelezen ...
M.a.w. niet gehinderd door enige vorm van kennis...
Why bother posting?
Als we Nijntje mee mogen rekenen is dat 99%van de bevolking.:grijns: Goeie keus om hun advies te volgen :haha:en op advies van andere boekenlezers ook belegd
Zo moeilijk is het toch niet?Ik kwam met google op hetzelfde uit maar ik geef toe, ik snap er geen hol van
P(S ≤ N) ⋅ R − P(S > N) ⋅C = P ⋅ R − (1− P) ⋅C > 0.
Juist... assed:
Voor zover mij bekend hebben wij alleen in de beginfase van het bedrijf (zoals middels de welbekende soapserie, die ondertussen alleen nog herhaald wordt, bekendis) overboekt. Tegenwoordig wordt dit niet meer gedaan. Mede door de slechte publiciteit en risico's die daaraan kleven. In het ons zeer ver doorontwikkelde yieldsysteem (doorontikkeling van vraag-aanbod marktwerking), dat de basis vormt voor de goede omzet en winst van het bedrijf en wellicht tot de beste ter wereld behoort, kan zonder overboeking zelfs als een 2-tal internet check-ins niet komt opdagen, winst worden gemaakt...
Ik ben benieuwd wat ze morgen gaan onthullen (40-50% meer winst dan vorig jaar)!!!
Exact! Dat en dat ze niet met zichzelf willen concureren. In onze operatie is het soms gunstiger twee vluchten met 100 man uit te voeren dan een met 200 man. Dat heeft weer te maken met afspraken met vliegvelden en hotels etc. Spreiding van gasten voor hotels en taxi centrales, aantal vluchten dat gegarandeerd is in afspraken met vliegvelden, locale makelaars of de locale overheid, ATC fees afhankelijk van het gewicht etc etc etc. Het is heel erg complex.
Dit is een systeem wat erg goed werkt en veel oplevert op het moment. Maar ik vraag me af hoe dit zal lopen als er meer 'groene druk' komt. Ecotax per toestel of Carbon trading. Hierdoor zal in de toekomst wellicht een half vol toestel flink duurder worden dan een vol toestel.
Persoonlijk ben ik daar overigens niet op tegen; het mag dan geld opleveren maar het expres vliegen met een half vol toestel is niet erg efficient met de fuel.