Het meest geweldige telefoontje...

wat is dit? tuurlijk heb ik er van gehoord en dat toon ik genoeg. Maar kan toch gewoon wat vragen? Wat trekken jullie snel conclusies zeg! Is dit nou een forum om elkaar te helpen of de grond in te boren? Hoop het niet!
 
Vaak beide. ;)

En nu weer over naar Transavia en de aannames. @Gerbert, namens mij ook gefeliciteerd (ben jij lang en blond? dan zag ik je laatst zitten op Teuge) en uiteraard ook alle anderen die zo direct gaan beginnen.

Zorg dat je current bent/knoppen/afkortingen/etc. kent als je de opleiding begint, zonde om later verhalen te horen van mensen die hun kans hebben verknald omdat ze dachten dat ze er al waren.
 
In de afgelopen paar jaar heb ik wel wat namen voorbij horen komen. Ik kan er echter geen percentage aan vast knopen.
 
@MD11: gefeliciteerd! (natuurlijk ook alle anderen die naar Trans gaan). Maareuh... Trans heeft geen MD11's. ga je je call sign nog veranderen?;)
 
dudes...

wie zit er in dubai... biertje doen??
op 10 april sta ik daar voor 4 dagen, en normaal zit ik er wel 2x per trip..

k.
 
Helaas , kom niet in de buurt van de Dubai. Wel in Palma de Mallorca. Kom je daar toevallig nog langs? Kunnen we daar een biertje doen!
 
Hey Metrodriver,

Thanks man!! Inderdaad, moet nog ff nadenken over mn call sign. "B737" is ook zo clichee :D Komt tzt wel ;)
 
Ramada hotel, zit wel een apart barretje, kan je gegarandeerd een vrouwtje aan de haak slaan;) ;) 't is een voordeel als je ook russisch spreekt:D

Zonder gekheid, veel succes met je type rating. Tegenover het CAE tranings centrum zit 'The Irish Village'. Ideaal om lekker een biertje te drinken na een dag hard werken. In april is het nog niet te warm, je kan in ieder geval nog lekker buiten zitten.
 
Weet iemand nog een leuk plekje of aanrader voor Palma ? daar ga ik namelijk heen :D


Diana: Ik ben inderdaad denk ik die lange en blonde.. We hebben elkaar wel een aantal keren gezien op teuge. Loop er nu al best wel een tijdje rond.. Maar een bekende van u komt vaak bij ons op school en die weet zeker wie ik ben ;)

Have fun all
Groetjes
Gerbert.
 
Geen zorgen dat je je niet vermaakt in Dubai, Casa of Palma, de mannen die er zitten zijn bekend genoeg! Palma is natuurlijk al een zeer oude HV bekende, en ook Dubai en Casa hebben we frequent aangedaan (waarbij Dubai mijn favoriet is, je hoeft je er nooit te vervelen!)

Have fun!
 
Oorspronkelijk gepost door Gerbert
Weet iemand nog een leuk plekje of aanrader voor Palma ? daar ga ik namelijk heen :D

Diana: Ik ben inderdaad denk ik die lange en blonde.. We hebben elkaar wel een aantal keren gezien op teuge. Loop er nu al best wel een tijdje rond.. Maar een bekende van u komt vaak bij ons op school en die weet zeker wie ik ben ;)

Have fun all
Groetjes
Gerbert.

Had het al bevestigd gekregen idd.

Enne... "u"???? Au!!
 
Terug
Bovenaan