Dag allemaal,
Het is een tijdje geleden dat ik wat heb gepost. Ik heb echter niet helemaal stilgezeten. Ik heb een aantal medische testen gedaan; die waren gelukkig goed. Ik moet nog naar de optometrist.
Verder heb ik nog wat research gedaan. Conclusie: een opleiding in de VS staat op plek 1, zoals
@Europe-American ook al zei. Hopelijk zakt de dollar nog wat verder, dat scheelt dan weer wat in het financiële plaatje.
Wel ben ik benieuwd of Trump nog restricties gaat opleggen aan het F-1 visum. Dat zou natuurlijk wel de keuze voor een vliegschool kunnen beïnvloeden.
Daarom ga ik in ieder geval wel een aantal Europese scholen bezoeken. Eigenlijk wilde ik rond mei naar Oostenrijk en Zwitserland gaan om wat scholen te bezoeken maar nu zal ik in de herfst die kant op gaan.
Overigens zal ik de opleiding wel in ieder geval met een jaar uitstellen. Ik heb besloten om eerst nog een master te gaan doen. Een jaartje uitstel dus maar wel een betere mogelijkheid om achter de hand te houden. Ik ben bang dat ik na een vliegopleiding niet meer wil studeren.