Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice nice !! gefeliciteerd all!, marty ik pm je binnenkort weer even oke? (mits je me nog herkend)
Het is ongeveer 7,5 km en met de fiets kan het bij slecht weer in pak nogal vervelend zijn. Met de bus is het ook lastig omdat je dan eerst naar groningen moet om vanaf daar pas naar de kls te gaan dus dan ben je nogal lang bezig, je kunt ook eerst 3 km fietsen en dan pas de bus nemen op weg naar de kls. Wat mij het handigst lijkt bij slecht weer is een taxi bestellen maar er is bijna altijdwel iemand met een auto.
Ben net terug van de GVSS. Hou er rekening mee dat de eerste bus pas om 8.04 van het hotel weggaat, als je als eerste (om 8 uur dus) je vluchtje gaat vliegen lukt dat dus niet en moet je met de taxi (18 euro). Hou geen rekening met andere auto's, wij hadden er vier op een groep van 10, maar alle vier stonden we als laatste ingepland, de andere had er dus niets aan en moesten met de taxi steeds. Het beste is echt als je met eigen auto er heen kan rijden. In ieder geval veel succes met de GVSS!
Ben net terug van de GVSS. Hou er rekening mee dat de eerste bus pas om 8.04 van het hotel weggaat, als je als eerste (om 8 uur dus) je vluchtje gaat vliegen lukt dat dus niet en moet je met de taxi (18 euro). Hou geen rekening met andere auto's, wij hadden er vier op een groep van 10, maar alle vier stonden we als laatste ingepland, de andere had er dus niets aan en moesten met de taxi steeds. Het beste is echt als je met eigen auto er heen kan rijden. In ieder geval veel succes met de GVSS!