Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik het mee eens.. dan beslissen we.
Zie alleen dat fietsen door weer en wind nog niet helemaal zitten, is de bus geen optie? niet dat ik niet van fietsen houd maar in pak kom je niet echt lekker aan denk ik..
@ Marty: Graag gedaan
Ik heb tijdens school een telefoontje gehad van het medical gebeuren. Dat betekende dus dat ik door was! Ik heb maandag al mijn medische keuring in Maarssen. Ben zoo super blij, ik heb het al van een aantal anderen van mijn gvss gehoord dat die ook door zijn, en een aantal zullen dan, mits wij allen medisch in orde zijn, mijn klasgenoten worden!
Succes allemaal.
Komen er aanstaande dinsdag nog leuke vrouwen voetballen? Altijd leuk namelijk...
Groetjes van FC Schwalbe
Komen er aanstaande dinsdag nog leuke vrouwen voetballen? Altijd leuk namelijk...
Groetjes van FC Schwalbe
Ps.
De eerste groep gradelaars die ons heeft verslagen moet nog ontstaan (terwijl er al een groep gradelaars is geweest bestaande uit 11 voetballers van de 12)
De eerste groep gradelaars die ons heeft verslagen moet nog ontstaan (terwijl er al een groep gradelaars is geweest bestaande uit 11 voetballers van de 12)
Is er een andere vrouw geweest die ook meedeed? Dus niet langs de kant stond?
Succes verder aan iedereen