€ 65 euro voor transavia

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan dat "gratis" T-shirt voor de eerste 20...

En dan dat "gratis" T-shirt voor de eerste 20...

Nou, ik geloof dat ze bij Trans ook in Lala land leven tegenwoordig;

Allereerst had ik gereageerd op hun website(lang lang geleden in een tijd waar je niet voor je sollicitatie hoefde te betalen), toen ze vliegers vroegen met ervaring op type, nooit een reactie terug gehad(!), nu ineens blijkt dat mijn gegevens dus wel aangekomen waren maar worden die voor marketing doeleinden gebruikt waar ik geen toestemming voor heb gegeven, ja want als je mensen hun gegevens eerst opslaat en ze dan een briefje stuurt waarin staat dat ze 65 euro mogen neerleggen om nog een keer je gegevens te kunnen gebruiken... met als lokkertje een T-shirt voor de eerste 20 mensen... dan zie ik dat als oneigenlijke marketing gebruik, ik zal dan ook een nota sturen naar Trans voor 65 euro omdat ze mijn gegevens hebben gebruikt voor deze onzin! Ik moedig een ieder aan om dat ook te doen, dit is werkelijk te gek voor woorden!

Het is trouwens nogal achter de feiten aan ook, laatste nieuws is dat je met ervaring ook niet hoeft te betalen bij Ryan, en een 5om5 contract bestaat ook daar (niet dat ik naar ryan zou gaan maar daar vergelijkt een ieder het steeds mee vandaar) weldegelijk. maar goed, de afdeling PZ hoort nog van mij... :grijns: (ben benieuwd hoe ze reageren als ik een incasso buro achter ze aanstuur als ze mijn nota niet betalen.... :grijns:
 
Misschien een idee om een standaard briefje te maken, die je kunt downloaden, invullen en opsturen (à la Tros Radar)

Er is vast wel iemand hier die enige juridische tekst kan toevoegen aan zo'n ontwerp.

Vergeet overigens niet de extra kosten voor brief printen, postzegel plakken, facuurtje opstellen etc. mee te nemen. Zou zeggen € 65,00 + 50 pond (voor Ryanair)

We kunnen er ook een soort handtekeningenactie van maken en deze met z'n allen op Schiphol gaan aanbieden. ;)

Vliegplannetje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan