€ 65 euro voor transavia

Status
Niet open voor verdere reacties.

vliegplannetje

New member
Aanmelden sollicitantenbestand

Na het invullen en versturen van je persoonlijke gegevens, ontvang je van ons een bevestiging met een factuur. Nadat wij je betaling van € 65,- ontvangen hebben sturen wij je een persoonlijk wachtwoord toe. Hiermee kun je dan on line je eigen sollicitatieformulier invullen en onderhouden. En vanaf dat moment ben je opgenomen in ons bestand van kandidaten. Wanneer je in de toekomst bij ons in dienst komt, wordt je betaling van € 65,- aan je geretourneerd.

Hebben ze toch wat geleerd van Ryanair:(
 
Als je bij ons in dienst komt krijg je je geld terug.

Als je met je studieschuld werkeloos thuis blijft zitten omdat wij je niet interessant vinden houden we lekker ook nog die €65 die je eigenlijk al niet kon missen.


Wat een waardeloos gedoe zeg, valt me echt heel erg tegen van Trans. Had niet gedacht dat ze naar zo'n laag niveau zouden zakken.
 
Ok dan, f*ck 'em

wat un stelletje eikelbijters zeg.
Goed, die schrap ik ook van mijn lijstje.

Als ze al tot dit soort activiteiten over gaan betekent dit maar 1 ding; aanmeldingen zat, dus laten we daar ook maar eens een klein slaatje uit slaan.

Ach ja, soms loop ik met de gedachte om terug naar NL of Europa te gaan, maar als ik dan weer nuchter ben zakt dat meestal weer snel weg.

I love the States nog steeds en steeds meer
 
Laat me raden wat de volgende stap is, betalen voor je type rating?

Inderdaad die hebben al aanmeldingen zat binnen, en gaan op deze wijze er een leuke kerstbonus uithalen.
 
Waarom is dat toch... Grotere maatschappijen testen je bijna altijd gratis, kleinere (low-co's) mag je altijd geld neerleggen. En dan mag je meestal ook nog een type-rating betalen.. GELUKKIG is dit bij trans nog(..?) niet het geval.

Heel jammer.. ook trans gaat dus wat dit betreft de verkeerde kant op..
 
keurig!

keurig!

Binnenkort ook bij HV:betalen voor je grading , voor je gesprek , voor je type, vervolgens --voor je uniform,voor je eerste 5000 uur, voor je sim , voor je hotel , voor je vreten , je fles water , voor de plee( komt een schoteltje )
Op iedere harde landing komt een sanctie te staan , terug naar Junior FO pay voor een duur van 12 jaar-Elke chick waar je naar kijkt gaat je kosten( oh wacht even , da's niet nieuw sorry:grijns: )- meermaals per dag "checked" zeggen wordt aan belasting onderhevig en of je je huis en auto ter beschikking van de CEO wil stellen want anders "gaan we echt failliet"...

Fraaie winkel, dat Trans!

(Wel een opsteker-dan lijkt het gras bij CLH in ieder geval wat minder bruin:grijns: )
 
Euh, ja, dit komt ook al aan bod in het KLM-Groep forum. Ik zit zelf ook al een beetje te schoppen tegen die €65, maar om nu meteen met "ooh dan mag je binnenkort ook nog voor je rating betalen" slaat gelukkig nergens op.

Dacht je dat HV eerst aan de VNV heeft gevraagd of het okee is dat ze €65 in rekening brengen voor een PZ-ideetje? Of dat ze het überhaupt hebben aangekondigd?

Ik ben het er ook totaal niet mee eens maar je krijgt gewoon nog je type rating gratis cadeau, je hotels betaald, je sim-sessies ook en je stomerijkosten gedeclareerd en dat zal zo blijven ook.

En als het je dan toch niet aanstaat, to quote the famous 19of77: "Vote with your feet" en loop gerust de andere kant op.
 
Beetje sarcasme bij dit soort acties kan geen kwaad toch Iz ;)

Trouwens.. las net :

"je krijgt gewoon je type rating gratis".. Wat erg eigenlijk dat we al op het niveau beland zijn dat een typerating van het bedrijf krijgen gezien wordt als een extra :(
 
"gewoon" -> geen extra, maar zoals het hoort :)

Maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Het is natuurlijk ter illustratie, want van talloze airlines, van Ryanair, EasyJet tot weet ik veel welke maatschappijen is het al geaccepteerd dat je je rating betaalt. Dat was in het begin bij EZY ook niet zo. En die €65 (hoewel nog steeds belachelijk) is ook wat anders dan 1300 euro voor een selectie. Wel even het perspectief houden.
 
He Iz, jammer dat ik laatst geen tijd had bij sec xeck, waren al te laat, vandaar.
Maar Iz on topic ,echt geef die f......s op kantoor een vinger en je bent je hand kwijt en 4goed!
Onder het kopje Indust.Standaard heb ik al heel wat onzin gehoord tot dat je het aan stukje salarissen management kwam.Daar kunnen wij domme vliegers niet over oordelen.
Spel en knikkers, daar gaat t om.


:D
 
Iz,

Zolang we mensen als jou hebben daar geloof ik erin dat het niet zover gaat komen (zelf dokken voor type)

Maar c'mon buddy, die type is geen kadoo, die type is bedrijfs training. Hoor je als werknemer gewoon voor betaald te krijgen :)

T & G,

Ik had precies 4 weken nodig in the old country om nuchter te worden en om er achter te komen dat ik dat NIET wil..

Had ik nooit gedacht op mn 18e toen ik met heimwee elke dag in de VS voor 500 dollar per maand vrienden en familie zat te bellen. Nu hoef ik niet meer weg. Laat mij maar wonen in het land waar 16 jarige met borst vergroting rond lopen, en waar ik zondag om 03:15 in de nacht naar de supermarkt kan als ik niet kan slapen.

FD
 
76 -

Je bent (met aanhang) meer dan van harte welkom om langs te komen, en te blijven pitten. Woon op loopafstand van downtown (vul een grote stad in het westen in), en op 1 uur rijden van meerdere ski resorts.

FD
 
"Laat me raden wat de volgende stap is, betalen voor je type rating?"

yep volgende stap is €5000,- bond voor recurrent training.
Trans begint aardig de trekjes van de meeste low cost carriers over te nemen!
 
GJK, lees aub eerst de rest van de thread...

FD, yep je krijgt ook betaald tijdens je training. En hoewel het voor een bedrijf niet zo'n enorm bedrag is, scheelt het voor jou en mij HEEL VEEL GELD als je niet je type rating hoeft te betalen. Dus ja, in deze tijd en in dit deel van Europa, mag je daar toch best blij mee zijn (ook al zou het industry-standard moeten zijn)! Scheelt je alleen al 150 euro per maand aan rente!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan