De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bimmer

New member
Beste KLu/MLD-PBB'ers!

Het is weer tijd voor Deel 12.

Zie ook -->
Deel 11 ,
Deel 10 ,
Deel 9 , Deel 8 , Deel 7 , Deel 6 , Deel 5 , Deel 4 , Deel 3 , Deel 2 en Deel 1

Zoals het er nu voor staat; De selecties zijn volop aan de gang, en de problemen die er tijdens de selectie waren door de bezuinigingen zijn nu wel opgelost. Er is dus geen reden meer om echt te wachten met solliciteren.

Ook de Marine is weer begonnen met het werven van vliegers. Na de tijdelijke aanname stop door de bezuinigingen van het huidige kabinet, is er toch weer een grote vraag naar vliegers vanuit de Marine. Er start een lichting Woensdag 16 Augustus 2006 en Maandag 9 Oktober 2006.

De Luchtmacht is dit jaar nogal aan het experimenteren zoals: de selectieduur proberen te verkorten en de testen die je krijgt tijdens de verschillende selectie onderdelen kunnen ook veranderd zijn. Je moet dan ook niet raar opkijken als de selectievolgorde opeens anders is, als er opeens dingen veranderen of dat je andere testen krijgt. Nu zijn bijvoorbeeld GVSS en PO2 omgedraaid. Na PO1 krijg je dus eerst GVSS.

Ook de intaketest van de GVSS krijg je nu een paar weken voor de daadwerkelijke GVSS (niet meer tegelijk dus), zo worden de simulators wat beter benut.

Zoals het er voor staat met de PBB'ers:


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:


KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:


KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


Bezig met selectie voor vlieger, (tussen haakjes is nog te doen):


KLu, Officier Gevechtsleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):

KLu, Officier Techniek Lang Model, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):

En graag alleen nog maar dingen posten die te maken hebben met de stand van zaken.
Iedereen succes met de Selectie;)

Ciao,
Jimmy
 
Laatst bewerkt:
zo een schone lei!


Blokkie: Met zn 4en spuugde we ongeveer op de frasca mock-up erna!

beetje respect alsjeblieft!! je moet de sims liefhebben, ze zijn je vriendjes! ;) ;)
gefeliciteerd man!

ik zit mezelf nogsteeds optevreten omdat ik nog niets weet...dodelijk

:grijns:
 
HEY LUI!

OM DE STAND VAN ZAKEN NO.12 MAAR EVEN LEKKER TE OPENEN....IK BEN AANGENOMEN :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
IK GA HET VIEREN! LATER!


(tussen haakjes, van de afgelopen pvs groep zijn er van de 5 luchtmachters 4 aangenomen waaronder ik en 'zgerman'
Singh heeft het helaas niet gehaald...hij heeft negatief advies gekregen en zit nu enorm te balen. super jammer dat hij er niet bij is, laten we hem ff flink steunen!)
 
@Cyrus
Gefeliciteerd jonge.Goed bezig.Wordt je in de Februari-klas geplaatst?

@Singh
Wow echt balen ben je zover gekomen haal je het niet. Wat zijn je toekomstplannen?

Ciao Jimmy
 
Laatst bewerkt:
zoals cyrus net zei...ik ben afgekeurd...het doet pijn om dat te typen!
toekomst...geen idee ik ben daar naast het vliegen niet echt mee bezig geweest! word nu hoog tijd!
misschien GL of iets anders! misschien zelfs wel marine!
ik laat wel weten wanneer ik een keuze gemaakt heb!
 
@Singh
Ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Ik zou nu echt door de grond gaan. Succes in de toekomst in ieder geval.

Ciao Jimmy
 
@cyrus

ben blij voor je :) gefeliciteerd ;)

@singh

Jammer om te horen, weet nie zo goed wat ik moet zeggen , dus in ieder geval sterkte...
 
@ Singh,
Klote voor je, maar kop op. Je komt vast wel ergens anders aan de bak b.v. marine ofzo. In ieder geval veel geluk met wat je hierna gaat doen.

@ cyrus
Sweet gast, veel plezier met feesten. En veel plezier op het KMA.
 
FF update van mijn kant, ben sinds 2 januari in dienst van de KLM (co Fokker 50). Leuke Klu tijd gehad, maar tijd voor iets nieuws. Maar zal nog regelmatig hier te vinden zijn.

Mzzl
 
@Boer
Jij loopt toch niet toevallig ook in Hoofddorp rond hé?! Zo ja, dan kom ik maandag even kennis maken.

@Singh
Is TACCO niks voor jou? Zit toevallig nog een andere jongen op het board die dit ook is gaan doen.
 
@ Bimmer
Om je stand van zaken ff up to date te houden, ik heb intussen alle medische keuringen doorlopen (incl. graspollen:rolleyes: ) en ben nu nog aan het wachten op de officiele uitslag van de keuringsarts. Ik had intussen ook mijn sollicitatie gewijzigd van Klu naar MLD.

@Wepz
Hoe bevalt het in Hoofddorp?

@Size44
Al een beetje geaclimatiseerd in de caribbean?

@ de februariklas
Gefeliciteerd en succes op de KMA en wie weet tot op Woensdrecht!!:rt:

@Singh
Echt zuur voor je zo op het laatst.
 
@Xalara
Waarom heb je voor de MLD gekozen i.p.v. KLu?Ik zal het gelijk even veranderen in de stand van zaken.

Ciao Jimmy
 
Was moeilijke keuze, maar na met vliegers van zowel Klu als MLD gesproken te hebben toch voor MLD gekozen omdat de werkzaamheden bij de MLD me toch meer aanspraken dan bij de Klu.
 
shit sing wat een klotezooi zeg :(

veel succes met kiezen voor je toekomst plannen. En vlak in de hobbysfeer het zweefvliegen niet uit als je er tijd voor hebt. De ACvZ is bij je om de hoek en het is echt superleuk vliegen kan ik je zeggen.

sterkte man!

En om van de regen naar de zonneschijn te gaan, Cyrus: gefeliciteerd, knap gedaan hoor.
 
Oorspronkelijk gepost door Wepz
@Boer
Jij loopt toch niet toevallig ook in Hoofddorp rond hé?! Zo ja, dan kom ik maandag even kennis maken.

Ja toevallig wel, heb je denk ik al gespot dan. Zie je maandag wel.

Mzzl
 
@singh wat onwijs balen dude. veel succes in de toekomst gewenst,

@bimmer ik word dinsdag gebeld of ik op moet komen voor de pvs,

@allen is er misschien animo voor een bullshit topic waar offtopic juist ontopic is
 
@Gaara
was aan het werk! ik zie je morgen op driebergen-zeist NS!! bel ff hoelaat je denk aan te komen!:grijns:

heb op internet rond gekeken bij o.a. Marine en KL, maar KLu is toch het leukst denk ik!
heb iig nog 2 dagen om m'n evt. beslissing te overpeisen!


bedankt voor alle "steun"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan