de piloot op zijn bestemming

André zei:
Yabba's,

Nou ik moet zeggen dat ik toch vele malen naar Yabba's ben geweest, maar ik moet er wel bij zeggen dat dat meestal op vrijdag avond was, dan is er het meest te doen.

Heel leuk om een beetje rond te kijken op vrijdag, als je je afvraagt waar ze alle "leuke slanke dames" in Naples verstopt hebben moet je er op vrijdag naartoe, dan weet je waar ze zitten :)

Wel met Attitude natuurlijk, zoals het hoort in Naples. Was er eentje die aan een Collega leerling na 5 minuten vroeg wat ie voor auto had?......zegt hij....."wel i'm driving a Lada so i must be in you league then":):):):):)

Paddy Murphy's is beter, mag je ook nog gewoon roken, en met bier buiten staan:) is meer mijn dingetje:)

Groeten

André

Jamba, Yabba same difference. Ik was in de war met JAMBA JUICE, daar haal ik altijd me power smoothies :grijns:
 
FlyHigh zei:
Jamba, Yabba same difference. Ik was in de war met JAMBA JUICE, daar haal ik altijd me power smoothies :grijns:

46.jpg


Yabba das toch die toko waar je niet met een tanktop naar binnen mag :haha:
 
Yabba's

Yabba's

Count Blah,

Correct! en ook niet met een T-shirt maar alleen met een kraagje als de verkeerde aan de deur staat:)

Wel lachen, een italiaanse collega van me was nog geen 21, een andere Griekse collega wel, en leek nog op hem ook, en hij had 2 ID's bij zich.

Even ID aan de itakker geven en de REDNECK uitsmijter trapt er wel weer in. heb je wel eens een grieks ID gezien? Het is allemaal Phi en Omega tekens, daar word niemand uit wijs:) resultaat=lekker borrelen met elkaar en leuke dames kijken (voor mij dan hé, want ik ben al voorzien, de rest kon "zaken" gaan doen)

:) André:)
 
Totdat Captain Fienzerik mijn mooie US Drivers license liet zien aan die "DUDE" die toevallig van die staat kwam. m.a.w. Leuk gedaan, maar jammer
 
whoop whoop -

If you talk the talk...

komop buddy!!! deel de verhalen !! (en fotos als je ze hebt)

FD
 
Dit zijn de leukste verhalen die ik tot nu toe op dit Bulletin Board gelezen heb! Echt fantastisch en zo herkenbaar.


Bedankt en ik zit te wachten op nog veel meer van deze prachtige Stess stories


ST
 
Iedere keer als ik op BKK vlieg, en ik vraag of we nog ff wat gaan drinken, dan krijg ik vaak te horen: "sorry, maar ik ga naar VRIENDEN." En dan niet 1 crewmember, maar echt 5 of 6. En, je raadt het al, nergens anders binnen het netwerk maak ik mee dat mensen naar VRIENDEN gaan, alleen in BKK :grijns: :grijns: :grijns:
 
Nog ff wat meer achtergrond info voor je werkstuk:)

Gewoon een doorsnee nachtstop op een plek waar t altijd 30c is;

- "Wat doen we met eten vanavond?De Italiaan?"
(nooit doen!, wordt er snel een pizza margerita naar binnengewerkt met een cola light, niet echt sfeer verhogend dus)

Antwoord; "mmm nou wat dachten jullie van een gezellig tentje met een Jan de Bouvrie uitstraling, je weet wel kaarsjes ed enneh had ik al verteld dat ze dr ook allemaal leuke dingen verkopen met crewdiscount?

-"Klinkt leuk maar is t duur?"

Ant ; "iets duurder dan de Italiaan maar dan zit je wel top of the bill"
( Mwaa iets duurder, zeg maar t 3 voudige na al die wijn die ik je ga voeren:) )

Op verdere iniatieven, mochten ze al komen, wacht je niet.
3 taxi's staan al klaar en voordat je t weet zit je gezellig achterin,de Cpt laat je uit "beleefdheid"voorin zitten, tussen twee fijne potentiele verwen princessen.

Aangekomen leid je de dames naar binnen, groet uitbundig de ober alsof je al jaren in die tent komt, en gaat zo tactisch mogelijk zitten.Dwz juist niet in de buurt van degene waarop je je oog hebt laten vallen maar zover dat ze wel t gesprek kan volgen maar niet helemaal kan meedoen.
Je geeft veel aandacht aan die mevr naast je die blij verrast is door een stukje onverwachte warmte en kijkt heel af en toe naar je oogappel.Net genoeg om t lijntje niet helemaal te laten knappen.
De wijn heb je natuurlijk zelf uit gekozen en ook hier doe je of je eigenlijk de kaart niet eens hoeft open te slaan.
Afijn, diner loopt gesmeerd en je vraagt de dames of ze nog een klein drankje in een trendy bar willen drinken.
"Had ik al gezegd dat de entree gratis was met je ID?"
Hop iedereen mee, je legt geroutineerd je ID neer en minuutje later mag iedereen gratis naar binnen.
Je hebt net t eerste rondje uitgedeeld of je favouriet komt naar je toe.
"je hebt geen woord met me gewisseld tijdens t eten"
- weet ik maar je weet dat er door die valse krengen op je gelet wordt, dus dat leek me beter, maar ik heb nu alle aandacht voor je"
Paar bacotjes verder komt er ineens een ploeg US navy binnen zetten.
Niet echt waar je op zit te wachten maar elk nadeel heeft zn voordeel.
Die gasten zijn nml niet echt subtiel.
Na 10 minuten komt Bob ong 2m breed en lang naar je toe.
"xcuse me but they say your the pilot; can we talk with the girls?"
- "did they say to you i was a pilot?Common do i look like a pilot?No mate were here for a shooting of Temptation Island, i'm just a director assistant"
Nuance is nu helemaal ver te zoeken en je kan erop wachten, die meiden worden helemaal geirriteerd van die dronken Neanderthalers.
Zoeken dus snel hulp bij de Co.
Die is ineens t vriendje van je oogappel en omdat te bewijzen wordt er ff lafjes een zoen vol op de bek en public gegeven.
Zie boven voor t verdere verloop.
Mijn punt is dit leer je niet op de KLS:)

:D :D
 
Laatst bewerkt:
M-waver -

Werkstuk al af ??? scan het ff in en laat ons meegenieten!!!! denk dat je een aardige kijk in de keuken hebt gekregen van ons niet !? :D:D:D:D


Ik ben altijd een foreign exchange student op overnights in de V.S.

Canada en Mexico ben ik vaak een vertegenwoordiger voor een multinational in Europe. Vloog met een vent een tijdje terug die voor Polar vloog en er werk van maakte om op elke bestemming, letterlijk meteen na het uitstappen van zn kist, gelijk naar een vrouwtje toe te lopen om haar uit te vragen die avond. Needless to say, dat hij het type was die 15 jaar getrouwd was, en de laatste 12 jaar thuis geen sex meer kreeg van zn vrouw (klinkt bekend?).

Och ja, vorige week tijdens mn overnight in Las Vegas eens in mn telefoon gekeken onder Nevada, en blijkbaar kende ik daar 2 meiden. 1 daarvan smsje gestuurd en paar uur laten zaten we samen te dineren in de Luxor. Vertel je ze dat je een vriendin hebt en ben je echt niet te krijgen voor ze, worden ze helemaal gek en willen ze je nog meer. *1

Let's hear 'm folks.... Iemand nog wat meegemaakt sinds 7 juli ??? vast wel toch.... Lets hear it....

FD

------
*1 Nee, niks gebeurd verder. Puur dineren samen en daar bleef bij het bij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan