maar het constant sluiten van topics
Dank voor je input. Maarre... zitten wij op hetzelfde forum? Waar zitten die constant gesloten topics dan? Heb de boel even nagelopen, maar de enige topics die gesloten worden (naast de tijdelijke sluiting van het VLM topic) zijn dubbele topics en topics waar dingen te koop worden aangeboden/gevraagd.
En ja, er wordt gebant (maar niet iedere wannabe zonder verstand van zaken, dan kan ik er meteen honderden bannen), en ja, er worden berichten verwijderd. Maar ik voel er weinig voor de boel helemaal dicht te timmeren zodat er nooit wat gebeurt. Er mag echt wel wat gezegd worden. Kan me niet voorstellen dat het op Pprune altijd helemaal geweldig loopt, maar als jij het zegt zal het wel zo zijn. Gelukkig dan maar.
Airwork is typisch Hollands inderdaad, dat is in mijn ogen niet iets fouts.
Maar als jij je hierbij aanmeldt aan moderator, stuur me dan even een PM wat je voor ogen hebt.
Ik heb tegengestemd, vorige keer werd het in mijn beleving een beetje een dooie boel. Overigens dacht ik dat je destijds als niet-lid ook geen leesrechten had (maar misschien laat mijn geheugen me in de steek).
Wel leesrechten.
Ik zie twee nadelen van afsluiten:
- minder levendige discussies
Gezien het feit dat de teneur zodanig is dat ik sowieso berichten van niet-beroeps uit het forum moet gooien, blijft dat effect hetzelfde.
- vaker twee topics over hetzelfde onderwerp, een in beroeps, de ander elders (en welke sluit je dan als mod?)
Ook dat probleem zou nu ook bestaan. Als alleen beroeps mogen posten in dit forum en ik haal andere berichten weg, dan gaan die anderen een eigen topic maken in Luchtvaart Algemeen o.id.
onderwerpen verplaatsen als ze niet in beroeps thuis horen.
Een beroeps maakt bewust een topic aan in dit forum, in de verwachting reacties te krijgen van collega's. Topics van niet-beroeps worden al zoveel mogelijk verplaatst.