Besloten Categorie voor Piloten in Opleiding!

Besloten Categorie voor Piloten in Opleiding!

  • Ja

    Stemmen: 11 14,9%
  • Nee

    Stemmen: 63 85,1%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het sterke vermoeden dat Primair (=L5H2?) zo'n type is die, niet gehinderd door enige kennis van zaken, in de sim gaat zitten (als ie ooit zo ver komt) en dan de TRE wel effe gaat uitleggen hoe de SOP's en systemen in elkaar zitten. Primair/L5H2 weet namelijk alles al en heeft geen enkele kritiek nodig, zeker niet van mensen die al iets meer bereikt hebben in de luchtvaart dan hij/zij zelf.
 
Ik vind dat er soms best wel enorm hard gereageerd kan worden op wat iemand zegt. En dat dan het gelijk gehaald lijkt te worden op grond van wat iemand voor brevet heeft. Dat komt op mij nogal eens arrogant over. Neem voor de lol nu eens door, hoe zo'n voorstel van PrimAir in de loop van de berichten wordt afgezeken (even daar gelaten of je voor/tegen z'n voorstel bent).

Vriendelijke groet.

Vind je het gek dat hij daarover wordt afgezeken? Die gast heeft niet genoeg klappen gehad vroeger. Of hij is zo jong dat ie ze nog moet krijgen.

If you can't stand the heat, get out of the kitchen!

Gr.

Q-Nimbus
 
Laatst bewerkt:
Vind je het gek dat hij daarover wordt afgezeken?

Q-Nimbus

L5H2:
- Ik ken hem zelf niet, maar via omwegen heb ik vernomen dat hij het hierom juist doet, gewoon iedereen op jutten. Gewoon negeren of terug jutten :)
- PrimAir
notequal.gif
L5H2
- Volgt een vliegopleiding
 
Zeg primair, ik wil niet hakken, maar ik zou niet weten waarom je deze forums (ook beroepspiloten) besloten zou moeten maken. Afgezien van het feit dat je dan accountfakers krijgt of mensen met 2 account's die doen alsof slaat het nergens op.

Ik vind het nogal respectloos richting de beroepspiloten om ze uit te sluiten. Ikzelf ben juist blij (niet slijmerig bedoeld mocht het zo overkomen) dat zij af en toe tijd en moeite steken in dit deel van het forum, wij enthousiaste wannabee's zijn namelijk op de leeftijd dat we enorme betweters zijn (niet allemaal, en sommige raken nooit over deze leeftijd heen spreekwoordelijk). Dus om onze gekleurde mening en onze schijnkennis af en toe wat te relativeren is het helemaal niet verkeerd als daar af en toe wat beroeps bij komen kijken vind ik.

Communicatie is een belangrijk ding, misschien wil je met je startpost de boodschap overbrengen dat je het zou waarderen als bepaalde personen die het beroep piloot uitoefenen een beetje gas terug nemen als ze reageren. Reageren kan op een hele hoop manieren natuurlijk. Bij sommigen onder ons moet je wel wat arrogant en 'straight' zijn om over te komen ;)

Overigens: ik heb wel een vermoeden waar de vermeende irritaties onder de beroeps onder andere vandaan komen. Een aantal mensen hier denkt namelijk dat zodra ze deelnemen aan een vliegopleiding dat ze beroepspiloot zijn en dat ze dus lekker mee kunnen babbelen in dat forum. Wat niet gewaardeerd wordt meestal.
 
Zeg primair, ik wil niet hakken, maar ik zou niet weten waarom je deze forums (ook beroepspiloten) besloten zou moeten maken. Afgezien van het feit dat je dan accountfakers krijgt of mensen met 2 account's die doen alsof slaat het nergens op.

Ik vind het nogal respectloos richting de beroepspiloten om ze uit te sluiten. Ikzelf ben juist blij (niet slijmerig bedoeld mocht het zo overkomen) dat zij af en toe tijd en moeite steken in dit deel van het forum, wij enthousiaste wannabee's zijn namelijk op de leeftijd dat we enorme betweters zijn (niet allemaal, en sommige raken nooit over deze leeftijd heen spreekwoordelijk). Dus om onze gekleurde mening en onze schijnkennis af en toe wat te relativeren is het helemaal niet verkeerd als daar af en toe wat beroeps bij komen kijken vind ik.

Communicatie is een belangrijk ding, misschien wil je met je startpost de boodschap overbrengen dat je het zou waarderen als bepaalde personen die het beroep piloot uitoefenen een beetje gas terug nemen als ze reageren. Reageren kan op een hele hoop manieren natuurlijk. Bij sommigen onder ons moet je wel wat arrogant en 'straight' zijn om over te komen ;)

Overigens: ik heb wel een vermoeden waar de vermeende irritaties onder de beroeps onder andere vandaan komen. Een aantal mensen hier denkt namelijk dat zodra ze deelnemen aan een vliegopleiding dat ze beroepspiloot zijn en dat ze dus lekker mee kunnen babbelen in dat forum. Wat niet gewaardeerd wordt meestal.

Als herhaling op wat ik laatst ook al als post heb laten weten, is dat ik het helemaal niet besloten wil hebben.

Beetje doelloos om hier dus op de antwoorden en te gaan speculeren wat nou mijn werkelijke betekenis inhield, terwijl ik dat al eerder heb gemeld.

PrimAir
 
ik snap primair wel. er lopen gewoon heel veel lastige mannetjes rond in dit wereldje die het allemaal heel goed weten. de profs die wel gewoon willen helpen zonder arrogant te doen zijn natuurlijk heel handig...
 
:haha:

Maar nu serieus: laten we niet oude topics weer tot in den treure actief houden. Het is leuk geweest, maar nu een beetje oud.
 
Tja Dames,

Mischien let ik wel niet op, maar hoe zijn we zover gekomen? Was altijd wel gezwellig hier. Het ene wat men hoeft te doen is "common sense" gebruiken bij het posten. M.a.w. niet blaaten als je een newbie bent, maar andersom ook een beetje "slack" t.o.v. tegen newbies.

Gebruik altijd eerst de zoekfunctie, zodat het board niet volraakt. Hou het netjes (hoewel taktvol altijd mag)

Laten we het gezellig houden.

ps: Als je geen common sense hebt, meteen stoppen als aspirant piloot en wordt dan maar gewoon putjes schepper.
 
Zullen we anders Primair gaan uitsluiten van elk onderdeel van het forum? Als je ergens geen verstand van hebt, moet je je er niet mee bemoeien.

Als je geen verstand hebt hoef je dus nergens te posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan