Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik las net dat de chinezen niet meteen wilden uitstappen nadat de 777 tot stilstand was gekomen. Dit omdat op de safety card de slides geel zijn.....:dozey:
Wat me verder opvalt is dat de overwing-exit niet echt bruikbaar is, als het landingsgestel door de vleugel omhoog komt.
Is die kist nu afgeschreven, of kunnen ze dit nog repareren?
Als de inhoud van dit artikel juist is dan kan er iemand dringend wat bijscholing gebruiken en een goeie bril! Er moet meer aan de hand zijn dan een simpel "stuurfoutje"....
Een beetje alertheid bij het landen.....en t'is een fluitje van een cent zowel met een cessna en nog meer met een airbus. 380!!
Er is inderdaad wel wat meer aan de hand. Verschillende Britse bronnen bevestigen dat de piloot heeft gemeld dat alle vier de motoren zijn uitgevallen en hij niet meer kon beschikken over zijn elektronische apparaten in de cockpit. Hij moest hierdoor een perfecte glideslope aanhouden om het vliegtuig nog aan de grond te krijgen. Ander bronnen spreken van een defect landingsgestel waardoor hij het meer opportuun vond op gras te landen dan op een betonnen runway.
De BOEING 777 heeft wel degelijk een remparachute die bij het remmen achteraan het vliegtuig verschijnt.De eigenwijzen die me niet geloven: een kleine zoekopdracht op 't net verricjt wonderen
Mensen stop met dat gezaag over een parachute .. in mijn flightsimulator 2004 heb ik ook geen parachute ..
Hoeveel pounds ben je dan kwijt? 40 miljoen?
Volgens het Times verhaal gaat het hier trouwens om een 777-200ER. ER=LR dan neem ik aan, want na raadplegen van de Boeing site bestaan er geen 777-200ER's, alleen 777-200LR's