Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi verhaal, de eerste kist, terwijl in de berichten stond dat dit een toevoeging zou zijn.
Anyway, de mensen die door selectie zijn gekomen (50% van totaal hoorde ik), die kunnen pas eind dit jaar beginnen.
Serial number 430...., 15 jaar oud....
De Airbus kennende wordt dat geen probleemloos vliegtuig. En als je er maar ééntje hebt, kan het ook zomaar géén vliegtuig betekenen.
Een A320 is als een Franse auto, een nieuwe is goed, maar zou je hem ook tweedehands kopen...?
maatje van mij zei dat er low timers op afkomen zonder rating, low timers met rating en zelfs f/o's met meer dan 3000 uurtjes.
waar gaat dit heen met de Nlse luchtvaart, het gaat nergens meer over..
wat een wanvertoning, als je serieus genomen wil worden door iedereen, begin dan met je personeel serieus te nemen.
Wij vliegen met MSN 002 A340 rond G-VHOL prima vliegtuig, minder problemen dan sommige A340-600's hangt echt af van het onderhoud!
Met name bij start ups kunnen de fontline troops het bedrijf maken en breken en een adekwade beloning komt de bottom line vanzelf tengoede. Er is een Engelstalige uitdrukking voor, pennywise, etc.
Weet iemand hier wat ze eigenlijk willen gaan doen met deze 320 en de eventueel volgende.
Wat ik heb begrepen uit "de wandelgangen", is dat ze luxe vakantiereizen aan willen gaan bieden. Dus gokken op het hogere segment. Luxe configuratie en luxe maaltijden dus.
Nogmaals, geen idee of het waar is...
The Dutch market is price driven. The number of people who are prepared to pay more for more is too small to sustain this business model.
If this is the plan it's doomed to fail IMHO.
Wat voor mensen komen hier op af Beechdriver?
Enig idee?