Airwork.nl, andere roerganger.

Vincent

Member
Staff member
Om maar met de deur in huis te vallen. Ik stop met het onderhoud en ontwikkeling van airwork. De plannen die ik 3 jaar terug had, zijn niet meer. Dat heeft te maken met allerlei zaken die gebeurd zijn de afgelopen 3 jaar, maar ook nu nog spelen. Zowel zakelijk als privé. Ik merk dat in dit alles airwork het onderspit delft en een onafgemaakt project lokaal op mijn computer blijft.

Maar gelukkig is er iemand bereid om airwork voort te zetten. De frontpage zal ongetwijfeld anders worden maar het forum wordt doorgezet. Eind deze week willen we de verhuizing van dns/forum/database in gang zetten. Hopelijk geeft dit een nieuwe impuls aan airwork en kan het verder uitgroeien naar een platform voor (aspirant)piloten.
 
Hee, wat jammer te horen Vincent, maar fijn dat e.e.a. kan doorgaan onder een andere beheerder. Ik snap dat hier toch wat tijd in gaat zitten. Dank voor je inzet de afgelopen jaren!
 
Dank voor je inzet de afgelopen jaren Vincent, om Airwork nieuw leven in te blazen.

De nieuwe beheerder blijft anoniem? ;)
 
Dank voor jouw inzet Vincent. Ik ben lid vanaf 2001 (mijn CPL/IR-opleiding). Mooi dat voor continuïteit wordt gezorgd.
 
Last edited:
Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum, maar wil je graag erg bedanken Vincent voor je inzet om dit forum te onderhouden etc. Ik heb er al super veel aan gehad en zal er zeker nog veel aan hebben in de toekomst dus nogmaals, bedankt! Ook alvast succes aan de nieuwe beheerder! :)
 
Wat voorzichtige feedback voor de nieuwe eigenaar(s) :
Tijdens de vorige wissel heeft het forum bijna een jaar op donker gestaan en dat hebben we met moeite weer op kunnen starten.
Met dank aan de 5-6 regelmatige posters.
Als het weer zo lang gaat duren denk ik dat je (jullie?) het niet meer opgestart krijgen.
 
Bedankt Vincent! Alhoewel het hier allemaal wat rustiger geworden is door de jaren heen, kom ik toch altijd nog wel een paar keer in de week op het forum terecht.
 
Beste mensen,

Ik heb de eer om dit platform verder te mogen ontwikkelen. Ik wil écht Vincent enorm bedanken voor zijn inzet de afgelopen jaren en dat hij het stokje heeft overgedragen. Ik ga mijn best doen om de komende weken, maanden en zelfs jaren dit platform vooruit te duwen.

Het is mooi om te vermelden dat de migratie zonder downtime voltooid is. De advertenties zijn weggehaald en ik houd jullie regelmatig op de hoogte van alles wat er komt. Ik wil met name jullie ook bedanken voor alle inzet en betrokkenheid. Ik was sinds 2002/2003 lid en was in de jaren mijn account verloren, maar ook ik zit al jaar en dag hier. Dit forum is een instituut in de luchtvaart en mag hopelijk nog vele nieuwe (aspirant)vliegers vooruit helpen.

Dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd!
 
Last edited:
Back
Top