Om maar met de deur in huis te vallen. Ik stop met het onderhoud en ontwikkeling van airwork. De plannen die ik 3 jaar terug had, zijn niet meer. Dat heeft te maken met allerlei zaken die gebeurd zijn de afgelopen 3 jaar, maar ook nu nog spelen. Zowel zakelijk als privé. Ik merk dat in dit alles airwork het onderspit delft en een onafgemaakt project lokaal op mijn computer blijft.
Maar gelukkig is er iemand bereid om airwork voort te zetten. De frontpage zal ongetwijfeld anders worden maar het forum wordt doorgezet. Eind deze week willen we de verhuizing van dns/forum/database in gang zetten. Hopelijk geeft dit een nieuwe impuls aan airwork en kan het verder uitgroeien naar een platform voor (aspirant)piloten.
Maar gelukkig is er iemand bereid om airwork voort te zetten. De frontpage zal ongetwijfeld anders worden maar het forum wordt doorgezet. Eind deze week willen we de verhuizing van dns/forum/database in gang zetten. Hopelijk geeft dit een nieuwe impuls aan airwork en kan het verder uitgroeien naar een platform voor (aspirant)piloten.