AF/KLM FULL CARGO naar de MAC?

Pffff,

Zit niet zo interessant te doen joh! OF, je vertelt hier wat je weet, OF je post helemaal niets...................... :blabla:


:D

Doc
 
Well done/seen Junior.
Deze mijnheer weet alles over MP maar werkt niet binnen de groep en ook niet bij Arke, is mij inmiddels duidelijk geworden. Ik werk WEL bij MPH en aan dit soort berichtgeving heb ik inderdaad een hekel. Suggestief en speculatief.
Wij weten het niet eens laat staan een outsider !
Maar goed we leven in een vrij land met dit "vrije"!? forum dus hij mag posten wat hij wil maar moet dan ook de reacties accepteren.

By the way 767 hoe zit het nu met het programma van de 76 ? Daar hoor ik niets meer van. Je was er als de kippen bij om een vol programma te melden maar nu horen we niets.

Nogmaals niets persoonlijks.
 
En ik had nog zo gewaarschuwd:blabla:

Fluister mij het dan maar in mijn oor, dan zorg ik wel dat Sjakie niet gemeen wordt. Ga ik weer verder met Yolanthe, die moet zo snel naar huis voordat Morning Glory jaloers wordt.
 
Lijkt mij ook gezellig.
Wie maakt de tafelindelingen?, ik wil graag met Sjakie, 76-er en Dr Feelgood aan 1 tafel ;)
 
Laatst bewerkt:
Stront ? Stront stinkt 767 ! Ik lees net pas je PM, niet gezien. Je refereert ernaar in het openbaar dus mijn reactie is ook openbaar omdat je suggereert hierin wat uit te leggen. Je beweert alleen niet voor TFL te werken wat je al eerder kenbaar hebt gemaakt. In mijn laatste posting ben ik daar op terug gekomen. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig waar jij die "genoeg" 767/757 uren hebt gevlogen !

Op OTP getallen ga ik niet in die zijn geheel voor jou rekening. Ik stel niet dat ze juist of onjuist zijn, voor de goede orde.

Waar ik wel op in ga is je suggestieve berichtgeving. Je beweert van alles te weten maar je gaat er vervolgens niet op in. Jij werkt niet voor MP dus je bent niet gebonden aan bepaalde plichten. Geef gewoon weer wat je beweert te weten.
Ik wil alles weten mits het de waarheid betreft, leuk of minder leuk nieuws, wat ik kennelijk niet wil weten. Ook 76'er zit op het puntje van zijn stoel !

Dus kom op met die info er even vanuit gaande dat jij wel over de juiste informatie beschikt. Ik en een aantal hier werkzaam bij MP houden ons goed vast !

Groeten
 
B767-300,


Hoe dom kan je zijn om dit soort feiten om een forum te zetten.
Zet je op dat andere forum waar je ook steeds zo prominent aanwezig bent ook even dat je die info hier de wereld in helpt?
 
Wat Air Holland, hoe lang is dat geleden ? En jij bezit een ATPL met zat uren 767/757, what about the rest ?
Is dat het enige wat je weet te melden na de postings van vanavond ?
Ik laat los ! Mijn verwachtings patroon over de dingen die "ik niet wilde horen" was te hoog. Ik hoor namelijk NIETS.

Al te veel vraagtekens. Ik ga meuren.
 
Ik hoop dat je evengoed lekker hebt geslapen ;)

Ik denk dat jij, als geen ander,moet weten dat het posten van info gevaarlijk is/kan zijn
Zoals gezegd, ik werk niet bij MP, heb dus in dat opzicht heb IK dus ook niets te verliezen.
Echter kan ik met het posten van enkele dingen wel een ander persoon/andere personen in grote problemen brengen, dat heb ik er niet voor over. Neem aan dat je dat kunt begrijpen.

Vanuit dat oogpunt is mijn eerdere post op zijn zachts gezegd niet slim, daarmee heb je een punt. Wellicht tijdens de BBQ eens rusig onder het genot van een biertje over praten ;) (Grapje!!) IK weet niet of je pax vliegt, maar wellicht kan je je rooster zoomgooien dat jemij naar de caraibbean brengt in feb 2010 ;)

Als je in dit forum zoekt over posts van mij, dan weet je ook waarom ik niet meer vlieg/ben gestopt met vliegen en iets totaal anders ben gaan doen. Iets beter je huiswerk doen voordat je gaat oordelen Sjakie!

Fijne dag....
 
En dan nodigen we ook meteen alle Transvliegers uit die menen recht te hebben op alle MP-passageproductie.

Misschien de M.E. maar achter de hand houden?

Ik denk dat je met het merendeel van de transvliegers heel goed kan praten over dat soort zaken. Er zijn er slechts enkelen die zich af en toe ongenuanceerd uit laten op oa het vnv-forum. Niet iedereen staart zich zo blind op jullie productie of meent daar het volste recht op te hebben.
Ik ben uiteraard wel zeer benieuwd wat de directies gaan beslissen (want in tegenstelling tot wat sommige collega's denken zijn dat uiteindelijk degenen die beslissen wat er gaat gebeuren en daarna pas mag de VNV zich erover gaan buigen).

Er zijn heel veel mensen bij trans die graag zien dat we (misschien uiteindelijk) gelijkwaardige collega's worden, die elkaar respecteren en hopen dat jullie daarbij niet alleen afgaan op verhitte posts van sommigen.

Gr, Roger
 
Terug
Bovenaan