320 rating verlengen!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
320 rating verlengen!
Ook mijn 320 JAA Rating is verlopen (sinds 1 oktober 2008), weet iemand een plek waar ik hem het liefst zo goedkoop mogelijk kan verlengen?
 
Ja en nee, waar het kan wel, maar goedkoop, niet echt. wat denk je dat vier sessies met instructeur plus aansluitende proficieny check kosten.....
 
Sessie per uur in nl kost ca 400 a 500 euries (Sessie 3 uur) Proficieny check kosten: Geen idee Weet ook niet hoe ik dit allemaal moet regelen. Vandaar deze orientatie
 
Sessie zijn vrijwel altijd 4 uur. En inderdaad zo rond de 400 Euro per uur. Verder nodig een help-out en TRI, TRE voor de profcheck. Reken op zo'n 13 a 14.000 Euro.
 
13 a 14000 lijkt me sterk overdreven. Je zit nog binnen de 5 jaar dus volgens mij kun je qua sim ook alleen een profcheck van 2 uur doen. Misschien is het lekker om even uurtje te oefenen maar het is niet verplicht naar mijn weten.
 
Bullshit. 4 sessies van drie uur PLUS een profcheck is de legal minimum requirement. En die sessies van drie uur gaat niet lukken om de sims alleen per 4 uur verhuurd worden. Het bedrijf waar ik werk doet dit redelijk veel, en weet dus wat moet gebeuren en wat het kost.

Wellicht heb je niet de voorgaande posts doorgelezen, zie de geplaatste link onder #12.
 
Goedkope oplossing:

Brevet omzetten naar JAA UK, en een profcheck doen zonder trainingssessies!

Wat een onzin allemaal in NL!






PS.. En eh WIDE BODY, misschien zelf eens leren lezen! Er zijn ook geen 3 sessies van 4 uur nodig om alle failures te behandelen tenzij je het opklooit!
 
Lekker vlotte reactie op een bijdrage uit augustus 2010 Flash.....

Mijn bijdrages waren bedoeld om vliegers te helpen in deze materie.
Ik kan dat omdat ik zeer vaak met deze dingen te maken heb en er mee werk.

Als je het beter weet, prima!
Als je de UK beter vindt, veel plezier op het eiland!

Maar lezen is zeker niet jouw ding.....
 
Terug
Bovenaan