Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zeg klein kind. Ik reageer ten eerste niet op jou, want dan had ik je wel gequote. Ik reageerde op de post van flying viking die meteen boven mij stond. Ter verduidelijking van zijn post. Had niks met jou te maken. Je staat helaas voor jou niet elke keer in het middel punt van de belangstelling. Ten tweede.reden voor uitblijven van beloofd antwoord zijn ten eerste familie omstandigheden en ten tweede moet ik nog even wat geverifieerd hebben uit oostenrijk. Ga namelijk geen dingen posten die ik niet eerst op waarheid heb gecontroleerd. Misschien ook een tip voor jou? Ik wens je alvast fijne kerstdagen. Voor iedereen hier trouwens!Omdat het je zo goed uitkomt vergeet je de initiële post waar het om gaat:
Waarop jij betweterig reageert:
Je snapt dus niet waar we het over hebben; de toekomst. Blijkbaar nu nog steeds niet dus draai de rollen niet om. Als je net zoveel moeite had gedaan om de betreffende posts begrijpend te lezen als dat je je gelijk wilt halen dan was dit niet nodig geweest. Ik heb het idee dat je alleen maar wilt rellen.
Betreffende die PM; niet gezien (en verwacht) op mijn iphone dat je eindelijk na 4 dagen en nadat ik je nog eens er aan moet herinneren, reageert nadat je mij afblaft in een ander topic. Dus over fatsoen gesproken...
Jammer dat er zoveel fouten in dat artikel staan.
Hele ladingen KLM-crews, inclusief captains, zijn bij HV gestald omdat de KLM ff een overschot had en dat ging wel ten koste van de upgrade-tijd van HV-vliegers.
Wat mij stoort is dat KLM zelf in dezen met twee maten meet. Hele ladingen KLM-crews, inclusief captains, zijn bij HV gestald omdat de KLM ff een overschot had en dat ging wel ten koste van de upgrade-tijd van HV-vliegers. Maar ho ho, boven een KLM coco mag er echt geen MP- of HV-vlieger komen die vele jaren meer heeft
Nou nou wat een denigrerende woorden richting B747... ze heeft wel degelijk een punt.
Afgelopen jaren is er ver boven de afgesproken 4% ingehuurd en zijn er daarmee promotie-kansen voor F/O's ontnomen - en de upgrade tijd is al zeer lang.
En hoezo Parc-vliegers inhuren? In geval van meer dan 4% inhuur zou men juist meer personeel moeten aannemen en co's moeten upgraden.
Dat Transavia een piek/dal productie heeft heeft daar niets mee te maken en het punt dat een KLM coco het 'niet pikt' dat een andere vlieger mogelijk boven hem wordt geplaatst is zeker wel valide.
Waarom zou een vlieger bij de KLM het wel mogen pikken dat iemand wordt geplaatst/gedetacheerd boven hem/haar (upgrade tijd is in beide gevallen onder invloed) en een Transaviaan niet?
In beide gevallen gaat het om upgrade tijd, carriere mogelijkheden en financiele groei.
Ik leg hem nog één keer uit........
Misschien omdat het bij Transavia een CAO afspraak is waarvoor ooit salaris en secundaire arbeidsvoorwaarde tegenover hebben gestaan. Die regel is door het bedrijf gekocht zeg maar.
Daarnaast zijn er bij Transavia maar 2 functies, FO en CPT. Geen gedetacheerde FO zit een HV FO in de weg. Het gaat om de gedetacheerde CPT's. De keren dat hierin die 4% is overschreden is er via de vakbond gecompenseerd naar de senioren HV FO's die hun promotie misliepen.