Zakelijke reisverzekering

JC

Active member
Heeft iemand hier een zakelijke reisverzekering?

Ik wordt de laatste tijd door mijn werkgever door heel Europa gestuurd om 1 weekje vanuit daar te viegen.
Het blijkt dat mijn reisverzekering (Interpolis) dit niet dekt. Tevens ben ik gestationeerd in DLD en blijkt grensoverschreidend woon-werk verkeer niet verzekerd te zijn.

Ik heb een beetje rondgekeken, maar Centraal Beheer en FBTO dekken het verblijf in een vliegtuig alleen als je pax bent (voor reisverzekering op zich wel logisch).

Hoe zit dit bij bijvoorbeeld de mannen/vrouwen die commuten voor Easy, BA etc?

PS: geen gezeik dat we bij RYR alles zelf moeten regelen en betalen want dat wisten jullie al. Het gaat nu ff om oplossingen.
 
Lid worden van de VNV. Neem het gratis ABNAMRO pakket en sluit de ABNAMRO doorlopende reisverzekering af. Speciaal voor VNV leden inclusief zakendekking.
 
en voor het geld wat je dan aan de VNV kwijt bent, terwijl ze je niet helpen(omdat je niet bij een nl maatschappij werkt), kun je dan beter een internationale reisverzekering afsluiten......
 
Ik had vroeger via interpolis een doorlopende zakelijke reisverzekering (met wereld dekking), neem aan dat ze die tegenwoordig nog hebben.

Grt

Janus
 
Back
Top