World of Warcraft

iemand harry potter gespeeld? ook wel leuk.. maar als je het hebt uitgespeeld kan die weer weg:p:
 
Kent er hier iemand de MMORPG Tibia? :eek:

Eén van de oudste online rpg's en nog steeds in 2D...

Ja, heb ik meer dan een jaar lang gespeeld, de halve klas deed het toen, geweldig was dat :D, jammer dat ze het vanaf v7.81 of v7.9 echt begonnen te verkloten, toen ben ik ook gestopt. Heb ook nog tijden me eigen OT gehad.
 
dat slaat ook nergens op, niet dat ik me gelijk aangevallen voel:grijns:
poes heb ik bedacht omdat ik niks wist, ik ga ook niet gelijk met m'n naam tekoop lopen aangezien dat hier ook afgeraden wordt;)
 
Ik ben sinds een paar dagen he-le-maal verslaafd aan Flight Control op de Iphone.
 
5NM of 1000ft, vind ik al lastig zat! :kerst: ATC2 ken ik niet, heb wel een tijdje London Control op mijn pc gehad, die was erg leuk...... alleen geen Groundspeed read-out jammergenoeg.
 
Kent er hier iemand de MMORPG Tibia? :eek:

Eén van de oudste online rpg's en nog steeds in 2D...

Dat is wel van héél vroeger. Toen ik 12 was speelde ik dat graag, maar toen ik level 8 voorbij was en in de grote wereld kwam vond ik het niet erg leuk meer;)
 
Dat is wel van héél vroeger. Toen ik 12 was speelde ik dat graag, maar toen ik level 8 voorbij was en in de grote wereld kwam vond ik het niet erg leuk meer;)


hmm, dan begint juist het leuke...
Nja, 't is eigenlijk een opstapje naar de grotere mmo's en spellen :cool:
 
Vroeger:
Wolfenstein 3D (de eerste 1st person shooter)
Doom & Quake natuurlijk
een hele rits 'flightsims' in space (Wing commander, Star Wars serie)
Command & Conquer

tegenwoordig:
Armed Assault (de civiele versie van de officiele trainer van meerdere legers in de wereld). Behalve skills (goed en snel richten) is ook taktiek en strategie van belang (welke middelen, van waaruit, wanneer, etc). Vééél beter dan COD en MOHAA etc in mijn ogen, dat zijn zo ongeveer arcade spelletjes :p (no offense ;))

sinds kort:
travian - online kruising tussen Kolonisten van Catan en Risk.
 
Back
Top