World of Warcraft

Mijn vriendje had op een Apple de spelen. Hardlopen bestond uit het zo snel mogelijk indrukken van twee knoppen. Ik denk dat daar de basis voor rsi wel is gelegd ;)
 
Ik denk dat daar de basis voor rsi wel is gelegd ;)

Het was iets eerder :)

Wikipedia:
"Andere voorbeelden van activiteiten waarbij wel eens aandoeningen ontstonden die gelijkenis vertonen met RSI en al veel langer bekend zijn:

- Monniken schreven in de Middeleeuwen hele boeken over, vaak staande, in een koude of tochtige omgeving.
- Rond de vorige eeuwwisseling werd al wel een pijnlijke aandoening van marconisten beschreven die langdurig met een morsesleutel moesten werken.
- Musici, o.a. pianisten en violisten, die te lang en in een verkrampte houding ingewikkelde stukken oefenen, zonder de juiste ontspanningsoefeningen in acht te nemen. "

Maareuh, wat betreft WoW... ik ben er na een jaar spelen mee gestopt, heb wel betere dingen te doen eerlijk gezegd. Ik moet wel zeggen dat het een fantastisch spel was en prachtig in elkaar steekt. Toch sloopt het je privé leven te veel...

Ik heb nu een beter doel voor ogen en daar wil ik 100% voor gaan. Daar kan ik dit spel niet bij gebruiken, keuzes maken heet dat :blabla: :biertje:
 
Ben nu Empire Total War en S.T.A.L.K.E.R. aan het spelen, beide topspellen. CIV IV en Simcity 4 vond ik ook altijd erg leuk.
 
Het blijkt dat ik na al die jaren de titel verkeerd had, het was daley thompson supertest, en op het almachtige youtube ook nog een filmpje gevonden:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZIxE7ZHqYJg[/youtube]
 
kent iemand verder nog mooie WO II shooters?
dit zijn echt mijn favo spellen:D

COD Waw
BIA hells highway
COD 2
Medal of Honor
etc...
 
Ik leefde nog niet in de Middeleeuwen, maar het zou zomaar kunnen dat men toen ook al last kreeg van de gewrichten. ;)
 
Kent iemand de klassieker Transport Tycoon nog?

Of ben ik de enigste die dat gespeeld heeft? :grijns:
 
Favo`s:

- COD4
- MOHAA (ook wel beetje oldskool:))
- GTA4
- Need for speed (meeste delen)
- Gears of war
- FIFA`s
 
Geweldig hoe de gamer in deze thread bij de vlieger/wannabee tot leven komt!

Mijn gespeelde spelletjes zijn/waren:

  • De Medal of Honor en Call of Duty reeks sprak mij eigenlijk altijd aan. Shooters in het algemeen eigenlijk wel.
  • De Hitman reeks
    worshippy.gif
  • Sokoban (jeweetwel, dat dos spelletje dat in de kleuren groen, iets donkerder groen en zwart verscheen)
  • De GTA serie gaat er bij mij ook wel in, net als God of war, de reden waaorm de playstation 2 nogsteeds in de kast staat.
  • Daarnaast heb ik vroeger ook héél wat uren achtbanen en pretparken in elkaar gezet met Rollercoaster Tycoon, wie kent t niet
    emo.gif

Nooit begonnen aan WoW omdat ik geen verslaving naast koffie erbij wilde hebben. Man wat zijn er veel mensen gebonden aan dat spel :eek:
 
Last edited:
http://www.southparkstudios.com/episodes/103797/

It could mean the end of the world....of warcraft

Ooit begonnen met Pong (de mensen stonden stil op straat om door het raam te kijken wat we aan het doen waren) speel ik tegenwoordig alleen games op mijn telefoon als ik me extreem verveel. WoW ken ik alleen van naam en van bovengenoemde briljante Southpark-aflevering. Vind het één van de beste Southparkafleveringen ooit, naast o.a. "More crap" featuring Bono.
 
Ben alweer een tijdje gestopt met WoW, op een gegeven moment is de lol eraf.

Verder speel ik graag shooters, zoals Gears of Wars of Half-Life, en platformers en adventure games zoals Prince of Persia en Zelda. Oh, en een potje RTS zoals Command & Conquer of Star Craft is ook geen overbodige luxe ;)
 
Back
Top