Wat wij missen uit NL !

Blijkbaar mist niemand hier de oerhollandse wc met "inspectie" plateau?
en ook mist niemand hier de WC-juffrouw waar je dan nog 50!!! cent aan moet betalen!
;-)

Maar ff serieus, ik mis ontzettend die bitterballen in de Golden Tulip in het Rotterdam Airport hotel of het Novotel op Eindhoven Airport.
 
Blijkbaar mist niemand hier de oerhollandse wc met "inspectie" plateau?
en ook mist niemand hier de WC-juffrouw waar je dan nog 50!!! cent aan moet betalen!
;-)

Maar ff serieus, ik mis ontzettend die bitterballen in de Golden Tulip in het Rotterdam Airport hotel of het Novotel op Eindhoven Airport.
Ook hier in het oosten alleen maar plonsplee's :') af en toe kom je ook nog weleens beerputplee's tegen
 
Ik mis de handbak en goede wegligging die Europese wagens wel hebben. Voor de rest is het verkeer een stuk relaxter in de VS.
 
Stroopwafels....
een fatsoenlijke stoep om op te lopen....
Fietspaden.....

Wat nog wel te gaan missen terug in NL:
Ruimte....
Krokodillen (FL)....
Starbucks.....

Das wel weer genoeg voor nu.
 
Ze zeggen dat je in NY alles kan krijgen, maar toch miste ik eea. Ook in FL waren deze dingen onbekend.

Katjesdrop
Pittig belegen Goudse kaas
Honingdrop
Grof volkoren brood (en dan durven ze die kleffe hap niks "Dutch bread" te noemen)
Pain de Boulogne van AH
Muntdrop
Hagelslag
Witlof -- gewoon niet te vinden!!
Gelderse rookworst voor in de boerenkool of stamppot
Spekblokjes, ook nergens te vinden
HELP! Er is geen drop! Alleen maar een peperduur zakje Panda in de reformwinkel!

-------

en nu ik weer terug ben mis ik weer:

Supermarkten die dag en nacht open zijn
Finncrisp rogge crackers -- in NL nergens meer te vinden, dus koffer vol op de terugweg
New York Extra Sharp cheddar
Turkey slices als broodbeleg -- waanzinnig duur in NL
Rode Twizzles
Dropsmaak jellybeans
Entemann's Chocolate Donuts -- de beste!!

... nu nog iemand vinden die wat van die dingen voor me meeneemt...
 
Back
Top